Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 å knipe igjen slik man gjør når man tisser, eller vil det bare fortsette å renne? Har vært litt usikker noen ganger når jeg har sittet på do, for jeg har følt jeg har vært ferdig å tisse, men det har fortsatt å renne. Men jeg har klart å knipe igjen og kontrollere det, så da er det vel ikke vannet?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Nei, du klarer ikke knipe igjen. Det bare renner ut. Min sønn hadde festet hodet, så det rant ut i en strøm liksom, men vet de som baby ikke har festet seg på fosser det ut! Det er nok ikke vannet hvis du har klart å kontrollere det. Mitt fostervann var dessuten lyserødt, men det kan være helt blankt også.
"gullet" Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 vannet får man ikke til og knipe igjenn nei, kommer d så kommer d :-)
bixit Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har da klart å knipe igjen! hehe! Sist svangerskap fikk jeg rier etter jeg hadde lagt meg. Var ikke klar over det var rier, men måtte løpe på do hvert 5. minutt.. For meg føltes det ut som om jeg måtte tisse. Jeg hadde ikke klart å holde meg lenge nok til å kneppe opp bukser da. Til slutt ble jeg faktisk så lei at jeg "tisset" i et syltetøyglass for å se om det faktisk var tiss og det var det jammen ikke. Ringte føden og fikk beskjed om å komme med en gang. 5 timer senere kom ungen til verden
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 snålt. Jeg kunne iallfall ikke holdt igjen. Merket ikke at det kom engang før det bare rant ut...
bixit Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Tror det kom så lite av gangen så rakk å gå på do Jeg tok på et nattbind før vi reiste til sykehuset så jeg skulle klare meg på veien og det holdt akkurat! hehe Sikkert litt uvanlig? for jeg ser andre opplever at det bare fosser ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå