ditte&malusken&lillebror Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Det er nesten det vanskeligste synes jeg. Å finne noe ordentlig så det ikke bare blir tøys som samler støv, men som likevel ikke koster så fryktelig mye.........
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Vi kjøper ikke gave til vennene våres. Da hadde vi blitt ruinerte... Vi gir heller gave når de har bursdag.
murmelmamma Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 vi har rett og slett kjøpt "pocket Geni Familie" til en del vennepar...de koster 99 kr på bokhandel eller lekebutikk...synest det var en hyggelig hilsen...andre gir vi vin til....eller kinobilletter...alt etter hvem de er eller hva de liker... det koster sånn rundt 100-150 kr...
Trebarnsmamma2010 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Vi pleier ikke å gi til jul siden vi har stor familie begge to, men hvis vi gir gaver til venner i forbindelse med bursdager eller middags besøk, så gir vi som regel en flaske vin.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 HAr ikke kjøpt julegave til venner siden ungdomsskolen. MEn har kanskje gitt en liten oppmerksomhet som en vinflaske e.l. til noen
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Tenkte jeg bare ville kjøpe en fin blomst til min nærmeste venninne......ellers gir vi ikke gaver til venner.....
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Til bestevenninna mi tenkte jeg å kline til litt i år og kjøpe et dyrt belte jeg vet hun sikler litt på, til bestekompisen min så blir det "flytte for seg selv ting", mest sannsynlig service eller bestikksett, mannens bestevenn og kjæresten får kryddersnurresak og Stelton kaffekanne. Hmmmm, et vennepar et uavgjort og et vil jeg ikke si noe om siden hun er her inne:)
mayaya Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 gavekort på middag bok georg jensen-julestjerne et eller annet fra kitch´n
ditte&malusken&lillebror Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2007 Tusen takk for mange gode tips:) Vi kjøper ikke til alle vennene våre vi heller, men vi har et par vennepar som vi gir til.
juddellihuddelli Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Hva med gavekort på feks. kino, tilbords, parfymeri etc? Resten er hemmelig:)
Mogop fikk augustgutt Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Vi kjøper ikke til venner, og ikke til voksne i familien (utenom foreldre og søsken) Synes pakkestyret tar overhånd jeg...
SaDa Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Til to av mine venninner har jeg bakt kransekake som jeg skal sette den opp som en kurv og fylle med twist.. Håper de blir fornøyde med det..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. desember 2007 Det var en kjempefin gave!! Skulle ønske jeg kunne klart noe sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå