Gå til innhold

Ikke tannløs lenger :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er Tobias ikke tannløs lenger :-) Jeg så to søte små riskorn i munnen nede i dag, Ikke rart han ikke har vært helt i form de siste dagene.

Nå må jeg rett og slett melde han ut av "tannløs klubben"!!:-)

Nå spørs det hvor lenge det tar før han biter meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh gratulerer med tannbaby!! Kom begge to samtidig?

Vi synes det begynner å tynnes ut i tannløsklubben, men vi unner alle fine tenner for det og venter i spenning på eldstemann :-)

Da er det bare å finne frem tannbørsten og se om han synes det er greit. Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye med to små hvite juveler :-)

Håper han ikke biter deg....Camilla prøvde bare på det når hun var trøtt og lei, hmmm kanskje derfor kveldsamminga brått tok en slutt? ;-)

Skrevet

Grattis med tannebisser! De første små riskornene er så nusselige:)

Skrevet

Så moro! Kan tenke meg han er søt. Synd det er vondt for disse små mens det står på.

Lykke til med bitingen, det går nok bra.

Skrevet

Grattis og velkommen i klubben. Det er moro når de første tennene kommer.

Skrevet

Så moro....vi så 2 små hos snuppa vår forleden...Etter maaaange dager med sikling, biting og litt sutring...stakkars..

Hun er bare 5 måneder.....

Lykke til videre

Skrevet

Ja det er to som kommer samtidig, tror jeg.... eller... jeg har jo ikke oppdaget de før nå. :-) Kanskje den ene har vært der noen dager....

Tannbørsten var fremme i går kveld, og den vart jo motatt som en ny leke. Tror han tenkte: "Oi en ny leke, den kan jeg vel bite på, riste på, kaste på gulvet eller... kan jeg ikke det"? og "ååå mamma, hvorfor 'slåss' vi om samme leken?":-)

Vi må vel også beg. å ta siste ammingen før kveldsstellet, og ikke på sengekanten som vi har gjort hittil. Spørs hvordan han tar det!!

Skrevet

Jeg lar snuppa leke med tannbørsten på stellebordet og etter at jeg har pusset litt for henne, og så ser vi oss i speilet når vi pusser, det er kjempespennende :-)

Før jeg sluttet å kveldsamme så ammet jeg på sengekanten som vanlig og hadde tannbørsten klar der slik at jeg kunne pusse når hun hadde spist ferdig. Når jeg sluttet med kveldsammingen begynte vi med tannpussen som en avslutning på kveldsstellet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...