Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hvilket forhold har dere til barn og alkohol? Er det greit å drikke når du er med barna? Ikke drikke deg full, men ta et par kaffekopper med baylis eller en øl? Jeg er helt imot det, og reagerte derfor kraftig da jeg var på tur med danskebåten med min vennine, hennes datter og min sønn, Hun kjøpte seg en liten flaske med baylis og drakk den iløpet av kvelden i kaffen.... ( hun ble ikke beruset da) Må sies at jeg er datter av en alkoholiker, kanskje derfor jeg er så imot det
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror alle barn har godt av å se sine foreldre ta en drink eller litt vin nå og da.
Willy Wonka Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 barn har godt av å lære eller se foreldre ha et naturlig forhold til alkohol....
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Det gjør vi ikke vanligvis, men i spesielle anledninger tar jeg gjerne ett glass vin og to til kos.
Cat.68 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ingen problemer med at man tar seg litt god drikke sammen med barnen. Så lenge man ikke drikker seg beruset eller endrer personlighet med alkohol.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Barn lærer av forbilder. Har de ikke noen forbilder for en gitt adferd hjemme, må de ty til andre forbilder utenfor hjemmet. Hvem tror du det blir?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Deg? Eller julenissen kanskje?
børdi Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Drikker vanligvis foran barna,, men i festlig lag kan jeg godt ta et par glass vin, eller en øl i sola på sommeren...... Men etter ungene er lagt, tar jeg gjerne et par glass til,,,,, ;-)
rødblåoggrønn Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ingen problemer med å ta meg ett og to glass med barna i hus!! Kan til og med bli litt baileys også!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 I festliglag kan jeg være enig i at det går, men på lugaren der kun du og din datter er....? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå