jiha Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Sambo ligger med oppkast, diarè å feber. Vet ikke hva jeg skal for han stakkar.. Noen som har noen kjerringråd som skal hjelpe mot noe? Og hvor mye er det man skal legge til i grader når man måler under armen?
Mammaen til Turid Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 skal vel legges til en halv grad under armen tror jeg... han må drikke masse, evt. milkshake eller smoothies for å få i seg litt sukker og sånt.. mye frukt, kanskje rista brød med smør på..
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 revet eple stabiliserer magen. Det samme gjør cola. Samboeren min ligger også med oppkast og feber her
Blå-Rosa+spire! Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hold dere unna melk og melkeprodukt!! det bare forverrer saken, også etter at man er ferdig bør man holde seg unna noen dager... Farris og eplenektar skal visst hjelpe, men e huske ikke helt koss man blander det, tror det var 1 del farris og 4 deler eplenektar...
2008 og 2012 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Anbefaler å drikke cola eller blåbærsaft. Men ikke mye om gangen, bare en svelg i ny og ne. Spise Marie-kjeks eller Ritz-kjeks. Bare litt om gangen.
To trollunger + en spire Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Just hatt det samme selv og det varte bare en dag. Drakk litt Cola og sitronbrus. Spiste ristet loff med smør når jeg klarte å få i meg litt mat. Små slurker av gangen er viktig ellers kommer det bare opp igjen. Legen mente at XL1 var bra å drikke for da fikk man i seg noe næring også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå