Gå til innhold

Er det dumt å spise..


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. tortillachips og salsadip når man ammer ?

 

Etterpåklokskapen som trenger seg på her nå, kom til å tenke på at det både er løk og at dip`en er veldig sterk.. man skal vel helst ikke spise så sterk mat når man ammer, spess hvis man har kolikkbarn!

 

Eller ?

 

Takker masse for svar! Vurderer å gi mme resten av dagen/natten om det viser seg at dette var veldig dumt at meg, vil ikke at minstemann skal få mere vondt i magen enn han allerede har!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har spist tortillachips... men ikke salsa dip..det er forskjellig fra barn til barn hva de reagerer på... man må nesten prøve seg fram. men man blir jo advart mot forskjellige ting.. ex: sterk mat, krydder sjokolade osv... det eneste snuppa mi har reagert på¨er druer...

Skrevet

mi reagerte ikke hverfall, hun tåler alt uten om en sort gryterett.. . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...