Gå til innhold

Hvis man har spøkelser inne i leiligheten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min har spøkelse inne i leiligheten. Spøkelse er ganske stille men hvis søsteren min snakker om barn, at hun ikke vil ha barn eller er intressert i barn, så viser spøkelse at det ikke liker det hun sier.

Tre ganger har dette skjedd, alle ganger da det er snakk om barn. Første gangen gikk vannkokeren på, andre gangen falt ting ned fra kjøkkenbenken og nå igår begynte vannet å rinne fra springen.

Søsteren min er fast bestemt på at det er noen der.

Hvordan skal man forholde seg til sånne ting? Skal man være bestemt med spøkelse eller skal man prøve drive det vekk eller? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min anbefalling er at hun får tak i en klarsynt som kan rense leiligheten for henne. Selv om denne ånden i utgangspunktet ikke er veldig plagsom, skal den jo ikke være der....Søsteren min gjorde det med stort hell.

Skrevet

Tror det er best å kontakte et medium som kan ha en renselse i huset.

Har nettopp flyttet fra et hjemsøkt hus.

Der var det elektonikken som tullet..

pcen ble slått av flere ganger men jeg trodde det var den som var ødelagt først og slo den på igjen hele tiden..

Så skjedde det mens jeg satt på den: kontakten ble dratt ut av veggen.. hørte den ble kastet i gulvet... æsj var ekkelt..

utgangs døren smalt og man hørte noen komme inn men ingen der..

Det har en tedens til å bli sånn hos meg etter en stund så er vel kanskje noe jeg drar med meg da?? ikke vet jeg..

Men skjer det noe mer nå så kontakter jeg et medium i stedet for å flytte igjen hvertfall.

Lykke til

Skrevet

Hvordan får man tak i et medium? Er det på gulesider eller?

Skrevet

Hvor bor søsteren din da? Tror jeg hadde satset på å gått gjennom andre, det er nok desverre en del useriøse folk ute å går.

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte på, at det sikkert er useriøse folk der ute. Hun bor ikke i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...