Tuttelure Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 jeg er i 4 pp, er redd det tar en lang evighet før jeg blir gravid. turte ikke å slutte på pilla før i september, sånn at om jeg ble gravid raskt så hadde jeg ihvertfall fått fullført skoleåret.. men det har jo enda ikke skjedd noe:( vet det ikke er lange ventetida enda men.. det er så vanskelig å la være å tenke på det... jeg har brukt billigetester eltester i 3 pp. denne mnd slo de ikke ut. det kom kun en bitteliten svak test. .har jeg da hatt el? (jeg har testa på morran) kan jo ha vært på kvelden. mn.. samboer mener jeg ikke må tenke på det. men det er pokker meg lettere sagt enn gjort. nå har jeg i tillegg ikke bodd hjemme i 2 mnd.. men vi har hatt sex rundt el-tider lell.. mn nå bor jeg hjemmat så da er det litt lettere i hvertfall:) det virker nesten litt uvirkelig at jeg skal på positiv test en dag.. få fin stor gravid mage.. snodig.. mn det må jo skje:) jeg er ei jente på 23 år som er forholdsvis frisk og rask:) oddsene ligger jo på min side:) vet at mange prøver i minst 6 mnd etter p-pille slutt. snodig i grunnen ettersom hormonene fra p-pilla skal gå ut av kroppen med en gang man har slutta.. tvitvi til oss alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå