Gå til innhold

Tonje :)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått varene dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sjekket posten idag:) litt lat..men skal sjekke etterpå:)

sendte deg en sms ista, om at jeg hadde satt over penger til deg forresten:)

Skrevet

oki.. Mobilen ligger på kjøkkenet, og jeg sitter på stua å slapper av litt mellom all vaskingen.. Puh.. Ikke så enkelt med null energi egentlig.. men må vaske litt til jul... Og jeg SKAL bli ferdig med kjøkkenet i dag!!!!! :) Hehe..

Jeg fikk varer i går, så da er de nok i nærheten hos deg også. :)

Skrevet

da er de nok i nærheten ja:) håper de kommer idag, skal levere noen julegaver imorgen så:)

hehe...tok storvask på kjøkkenet igår jeg...presset meg selv til jeg ble ferdig, men phu...så sliten jeg blei! iallefall av all den bøyingen... blir skikkelig hard i magen... men har som deg, null energi..men føler det må gjøres:)

men gidder ikke ta storvask på hele huset, ettersom vi flytter iløpet av våren! bare tatt lister, og tørket støv av alt som fins og kjøkkenskap osv:)

Skrevet

Ja, nå er jeg nesten ferdig.. Har igjen å dra over veggene, for å bli kvitt spindelvev og støv, også skal sambo vaske tak og gulv for meg. :)

Men måtte lage middag først... Så får vel hengt opp gardinene og satt opp julestjernene litt senere i kveld..

Sambo må bare hente litt energi på sofaen her først.. Er jo oppe halv fem om morgenen jo stakkars... :-/

Pengene er ikke kommet inn enda, men de kommer nok på mandag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...