jente08&jente2010<3 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 har ikke sjekket posten idag:) litt lat..men skal sjekke etterpå sendte deg en sms ista, om at jeg hadde satt over penger til deg forresten:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 oki.. Mobilen ligger på kjøkkenet, og jeg sitter på stua å slapper av litt mellom all vaskingen.. Puh.. Ikke så enkelt med null energi egentlig.. men må vaske litt til jul... Og jeg SKAL bli ferdig med kjøkkenet i dag!!!!! Hehe.. Jeg fikk varer i går, så da er de nok i nærheten hos deg også.
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 da er de nok i nærheten ja:) håper de kommer idag, skal levere noen julegaver imorgen så hehe...tok storvask på kjøkkenet igår jeg...presset meg selv til jeg ble ferdig, men phu...så sliten jeg blei! iallefall av all den bøyingen... blir skikkelig hard i magen... men har som deg, null energi..men føler det må gjøres:) men gidder ikke ta storvask på hele huset, ettersom vi flytter iløpet av våren! bare tatt lister, og tørket støv av alt som fins og kjøkkenskap osv:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Ja, nå er jeg nesten ferdig.. Har igjen å dra over veggene, for å bli kvitt spindelvev og støv, også skal sambo vaske tak og gulv for meg. Men måtte lage middag først... Så får vel hengt opp gardinene og satt opp julestjernene litt senere i kveld.. Sambo må bare hente litt energi på sofaen her først.. Er jo oppe halv fem om morgenen jo stakkars... :-/ Pengene er ikke kommet inn enda, men de kommer nok på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå