Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hadde vasket alle gulvene og skurt ned badet i dag, så kommer samboeren hjem tidlig pga at han er dårlig og spyr over hele soveromsgulvet, og på vei ut til badet spyr han over hele gulvet på gangen også, for så å bomme på do og spy ut hele doen og gulvet rundt også Nå ligger han og halvsover og fryser med bøtte klar ved siden av sengen. Er det farlig for meg å bli smittet? Er i uke 33. Foreldrene hans bor rett nedi gata, så lurer litt på om jeg skal sende ham ned dit :-/ Er jeg veldig slem da?? Uhg, det lukter spy i hele leiligheten..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Huff så kjipt.. Tviler på at det er farlig å bli smittet, men ubehagelig er det nok. Men er litt slemt å sende en som er syk ut av leiligheten da.. Kansje du heller skal dra på besøk til svigerforeldrene dine. Ellers så vær nøye med håndhygiene.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Han driver å ringer til mammaen hele tiden uansett, hehe, så tenkte han hadde hatt det like bra hjemme hos dem. Han blir skikkelig baby når han er syk, så da er kanskje mamma best ;-) Jeg er litt sånn: "Slutt å syt!" - type...
☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hvis han har spysyke så smitter ikke den etter at den har brutt ut, men i de to ukene før. Så du blir syk uannsett om du stapper hendene i spyet hans nå hvis du har blitt smittet iløpet av de siste to ukene. Har slitt med spysyke ol opp hjennom hele oppveksten så har fått en god del info om emnet:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Bare et svar til Susann85..... Det du skriver er nok ikke tilfelle. Man kan godt bli smittet, også etter at den har brutt ut. Kommer helt an på hva som er årsaken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå