Gå til innhold

Dette er så rart, noen som har opplevd det samme? Positiv test:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ut hormonspiral den 11 okt, fikk min første mens den 5. nov. Den 1. des fikk jeg mensen igjen trodde jeg da, en uke for tidlig og varte kun i 4 dager men helt vanlig mens blødning. Var klar for ny pp med eggløsningstester og graviditetstester og masse godt mot..... Vært kvalm og hatt vondt i brystene de siste 14 dg. Tenkt å ta en test i går kun for morro skyld og jammen var den ikke positiv, tok en til og den var også positiv. Vi er overlykkelige og heldige for at det har gått så fort men litt rart med blødningen 1. nov da, noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg tok også ut hormonspiral den 11.okt, og fikk utrolig nok min første mens dagen etter. Og ble gravid sammen måneden. Har ikke hatt noe særlig med blødning denne gangen. Sist gang derimot fikk jeg menslignede blødning når jeg skulle ha mensen, men den varte bare i 4 dager. Tror det er ganske vanlig for mange å få litt blødning omtrent når neste mensen skal komme, tror kanskje det er det som heter festeblødning? Ikke helt sikker.

Skrevet

Tusen takk for svar,godt å høre at det er fler som har opplevd det samme. Beregner terminen ut fra mensen som var den 5. nov og foreløpig termin er 14 aug. Symtomene har virkelig meldt seg med vonde bryster, stikkinger i magen og litt småkvalm. Utrolig at det gikk så fort, er 13 år siden jeg var gravid sist. Vi er kjempelykkelige!!! Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...