Gå til innhold

Er du her fortsatt Mamalari?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaskje du kan fortelle meg hvor stor jenta blir også?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også lurer jeg på om du ser noe spesielt mellom meg og min kjære?:)

Skrevet

er veldig usikker, men får til slutt opp rundt 4100 og 51cm

Skrevet

Det er ikke umulig, min forrige gutt veide 3960g og var 53 cm:)

Hva ser du på forholdet mellom meg og pappaen?

Skrevet

Dere har et ganske sterkt forhold, stemmer det?Får opp mye kjærlighet, og gjemmon der kommer styrken. Føler at du er veldig forøyd med samboeren din. Det er en du vil holde på.

Får også opp blokkerte føleleser. Sitter du eller han inne med noe følelser eller bekyringer? Tror at en av dere vil unngå å fortelle noe, bevisst eller ubevisst. Trenger ikke å være negativt.

Er dere gift? Hvis ikke ser det ut som om det kan komme i fremtiden. Dere kommer iallefall nærmere hverandre.

¨Får også opp litt kranglig og uenigheter, men dette ser ut til å avta etterhvert. Føler at forholdet deres har styrken til å vare lenge

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du får det til:)

Ja, vi har et veldig sterkt forhold, mye kjærlighet, elsker hverandre mer enn noe. Jeg er også veldig fornøyd med han, og han med meg. Jeg tror ikke noen av oss kunne tenkt å gå fra hverandre noen gang!

Vi er ikke gift, men vi har snakket om det, og vi ønsker begge å gifte oss en dag:)

Men det har blitt litt krangling og uenigheter den siste tiden grunnet mye stress og forandringer i hverdagen, med en gutt på 2 år, husbygging, han er mye på sjøen og går siste året på skipper skolen, jeg jobber på rederikontor (i rederiet til foreldrene hans) og studerer samtidig, og nå er jeg gravid igjen.. Så det er mye og gjøre, dermed også litt krangling når vi begge er slitne.. Men det er i start fasen av livet, og nå når begge blir ferdig med studiene og livet kommer i gang skikkelig igjen, og stresset gir seg, så går nåk ting bedre igjen og krangling og uenigheter kommer til å avta helt som du sier, det er vi helt sikker på begge to:) Og jeg tror vi har styrken og jeg vet vi er så lykkelig at forholdet vil vare livet ut, men utrolig kjekt å få det "bekreftet". Du traff spiker`n på hodet for å si det sånn:) Håper spådommen din har rett, både på dette og at vi får 4 barn, jeg er kjæmpeglad i barn og vi ønsker begge mange barn:) Så det er utrolig hvor rett du har lest oss, ville bare si det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...