Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg elsker å bake,og nå når det er advent så koser jeg meg med å bake...Har baka lefser, pepperkaker,kransekake stenger,smultringer, kokosmakroner, risboller,julemenn ,krumkaker.Skal lage sara bernard kaker,pepperkakehus og mørlefse, men da gir jeg meg.. Har laga fløte karameller og sjokolade trøffler. Vaskinga har jeg så vidt starta med, blir mest rydding og utvida helge vask..for elsker jeg å bake så hater jeg husvask.....hehe den som kunne hatt hushjelp.Men å være hjemme værende og ha vaskehjelp tar seg ikke så pent ut... Ha en flott advents tid videre alle sammen.. Klemmer til alle :0)
frøydis m/ 4 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg baker også!! :-) Og enda til kommer mor og far til oss i julehelga, og mor skal ta med småkaker for jeg trodde ikke jeg fikk tid til det med nyfødt pjokk i huset. Men idag har jeg bakt Maryland cookies og Skorsteinsfeiere. Jeg hadde de fra før også, men en kollega av meg har ikke tid til å bake, så når jeg er hjemme og koser meg tenkte jeg at her har jeg årets julepresang. Har fylt noen norgesglass, så det blir ikke så mye av hver, og pyntet de med stofflokk. Syns selv at det ble riktig koselig.,, Håper det kan spre litt glede i hennes travle førjulstid.. -ellers tror jeg det er lurere å vente med den veldige vaskinga til våren, for nå er det jo så mørkt.... :-)
Plutseliten :) Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Her hadde du vel alle 7 slagene? wow.....ser du jobber hardt for at kakelinna kommer på Østlandet...Vi trenger det for her har det vært 10 kuldegrader hele uka Flink du er,og jo.. advent er en utrolig koselig tid!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå