Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hei. Jeg har i det siste hatt stikkninger inne i skjeden... Tidligere i svangerskapet hadde jeg stikninger inne i magen, men det fikk jeg vite at var livmora som utvidet seg. Men dette er en helt annen type stikning, oppi skjeden... Noen som vet hva dette kan være? Er det farlig? Er det normalt? Har aldri vært gravid før, så jeg har jo ikke peiling... Takker for svar ps.: foretrekker å være anonym akkurat nå. Håper det er ok
Nætte;mortil2 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er ingen ekspert, så laaaaangt derfra, men kan det være muskelene som strekker seg etter livmora di?? Som kanskje ligger rundt/oppimellom og derfor kjennes ut som det er oppi skjeden??
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Dytter denne litt... noen andre som har det slik? Stikker fortsatt...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Har hatt det samme hele svangerskapet. Fikk til forklaring at det kan være en begynnelse på bekkenløsning,Uvi eller nedpress. Jeg har hatt nedpress.
Sikkertforgammel Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Hdde det i forr sv.skap, men aner ikke hva det er, men tror ikke det er farlig...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg tror jeg vet hva du snakker om....har også begynt å få plager med dette! Føles som noen sitter inne magen med en nål ned mot kjeden??? el?? hehe.. Har dette sammen med kramper nederst i magen! Spurte legen på svangerskapskontrollen, han sa det var musklaturen som "trener" seg, og at det er ufarlig. Men at det tyder på man stresser for mye og at man må roe ned...!! Han sykemeldte meg med yttligere 20 %. Kanskje du skal snakke med legen din du også??
Måånestråle Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Jeg får også en del stikk eller ilinger nedover i skjeden, og jeg har kommet til at det må være den lille snuppa som sparker mot utgangen. Det kommer og går og er ganske ubehagelig, og jeg har mange ganger bedt henne holde opp med det der!
Eliise Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Har noe sånt jeg og... Trodde det var UVI på vei, men var å sjekka i dag, og det var ikke det.... Spurte om de sjekka om det kunne være noe annet, og da sa de ; Ja, vi sjekka for masse! Stikker eller klør litt på en måte? Ikke godt å bli klok på... Jeg er bare 12 uker, så det er nok ikke baby her i gården... Får tro det bare strekker og tøyer nedi der da..............
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har det slik! Uke 13 nå... Hatt det flere ganger... Vet ikke hva det er, men det er jo mye som skal strekkes og utvides rundt i området, så jeg er ikke så veldig bekymret for det... Mener det var slik sist jeg var gravid også.
mamma sin kompis Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Slapp helt av. Har hatt disse stikkingene i skjeden jeg oxo. Ikke noe farlig. Hadde det mellom uke 7-10, inn i mellom. men ikke noe nå, er i uke 13. Er nok bare ting der oppe som tøyer seg. Er i andre svangerskap
♥marita&jentene♥ Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 heisann jeg har også litt sånn stikkninger der nede,og legen min mener at det er bekkenløsning,men jeg har også vondt opp på siden av magen,der hvor eggstokkene ligger og videre ned igjennom låra,så er derfor legen min har diagnotisert det til det,jeg går for øyeblikket på aktiv sykmelding,det fungerer jo på ett vis,men hadde ikke takka nei viss jeg fikk 100%,har ei lita på 13 mnd og hun krever sitt også midt opp i alt dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå