polarn & pyrene Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Har vondt i halsen, hodet og er allment sliten. Har vært hjemme i går, i dag og lurer nå på om jeg skal værehjemm ei morgen eller ikke. Hv ahadde dere gjort? Jobber bare 3 dager i uken og sitter for det meste foran en data eller har hand om kunder. Men tenk om jeg smitter de andre. Er jo snørrete og nyser en hel del også. Høres sikkert dumt ut dette her.
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Nå har jeg aldri vært borte fra jobb verken 1 eller 2 dager fordi jeg er forkjølet jeg da, så personlig synes jeg du kan dra på jobb imorgen. Det er først når jeg ikke klarer stå opp av sengen jeg ringer inn syk.
mamma`n til nurk Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hvis du føler det er liten sjanse for at du kan gjøre jobben din, er det vel like greit å være hjemme og bli frisk. I tillegg er det ikke alle som er like fornøde med å ha en syk kollega på jobb pga smittefare...Men du må nesten se det ann selv. Jeg tror nok jeg ville vært hjemme, men jeg jobber i barnehage, og da er sykdomskriteriene litt annerledes..
Minnie Mom Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har vært hjemme for første gang nå pga forkjølelse. Har aldri vært så forkjølet i hele mitt liv. Hodet er fullt av bomull, mistet stemmen totalt i 2 dager og enda er det vondt å prate, må stort sett hviske. Nesa er helt tett og jeg har stygg slimhoste. Av og til renner både snørr og tårer, og jeg får hosteanfall som gjør at jeg nesten kaster opp. Aldri opplevd å være så forkjølet, men sier seg selv at jeg ikke har hatt noe på jobben å gjøre (jobber på kontor med pc og kundehenvendelser pr telefon)... Men dette må man avgjøre selv tror jeg, man kjenner sin egen kropp best. Sorry de ekle detaljene, men var jo litt godt å klage også.. ;o) God bedring til HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå