Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hvor lenge er dere over og har dere brukt noen kjerringråd? Selv er jeg to dager over og har : - gått tur -drikket bringerbærte -drikket varm melk/vann med kanel -hatt komle middager -Hoppet tau (begynte å blø dagen etterpå så eg vet ikke om det var det.men det var fire dager siden) - hatt sex (begynte da også å blø morgenen etter) Men ingen baby ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå