Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg slår mannen min!!! Er så frustrert, mener ikke på noen som helst måte å skade eller såre ham, men jeg gjør det uten å tenke over det, og det skremmer livskitten ut av meg. Og ham. Han blir vel kanskje mer irritert enn skremt, og selv om jeg sjeldent og aldri slår så det gjør spesielt vondt, så er det jo en forferdelig uvane! Kan noen hjelpe? Noen gode råd? Føler meg fryktelig...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 syke kjærring!!! slike udugelige og voldelige drittkjærringer kan bare ellimineres bort fra denne jordkloden!!!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 si at hver gang du slår han, skal han slå tilbake.. kanskje du tenker over det da.
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Ny forskning viser at kvinner er mer voldelige enn menn i hjemmet. Dagbladet hadde en sak på det her om dagen. Søk etter den, og se om det går opp et og annet lys for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå