Gå til innhold

Mamma25 <3 Fødeklar, Når du har kjøpt så mye synes jeg du burde legge til iallfall en ting til:

It's all about me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm,,,,,nå får kanskje Mamma25 <3 Fødeklar mere oppmerksomhet enn hun fortjener syntes jeg.

la oss bare drite i hvor mye hun har tenkt tilå spy ut av penger på guttungen sin,og finne på noe annet å snakke om.

eller??

Skrevet

Begge ungene mine fikk et fadderbarn i navndagsgave. Hun minste skjønner ikke stort av det enda, men han største på 11 år har hatt utrolig stort utbytte av det. Lærer dem litt om hvordan verden fungerer og gleden av å gi..

Kanskje det hadde vært en ide?

Skrevet

Jeg var faktisk 100% seriøs i oppfordinga her.

Skal du skjemme hen så bort er det aldri for tidlig å også lære han om hvordna barn har det i andre deler av verden.

Skrevet

er enig med deg Intensity har voksende mage,men syntes bare ikke hun fortjener så mye blest rundt sin ikke fungerende hjerne hva angår gaver til ungen...

Skrevet

Det sinnes ikke noen max grense for slikt, og ellers er det andre ting å støtte også.

Skrevet

Nei det har du rett i. Men det går ikke an å la være så si noe heller.

Skrevet

Som tydeligvis Kine var det eneste som forsto var det innlegget jeg skrev ironisk ment...Er ikke lenge siden jeg laget ett innlegg om at Kevin har alt for mye leker...Helt sykt morro hvordan folk tar av her inne =)

Skrevet

Men hva var ironien i det? At du bare latet som om du skrøt, eller at du hadde kjøpt så mange gaver for så mye penger????

Skrevet

det var vel for å tirre oss opp kan jeg tenke meg =)

Skrevet

Jo, men det spiller ingen rolle om det er skrevet for å tirre oss, har hun virkelig kjøpt alle disse tingene er hun like tett i pappen fordet. Ironisk skrevet innlegg eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...