Gå til innhold

Julegave til bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gi?

Tenkte å gi en konfekteske hver til de to avd jentene går på. Er det en grei gave? Burde jeg gi noe annet? noe mer?

Aldri gitt bort til bhg før...skummelt:P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat passe spør du meg. Vi skal gi en kakeboks med pepperkaker.

Skrevet

Supert.. :) Syns det er litt vanskelig med sånne gaver jeg.. hehe..

Takk for svar.

Skrevet

Skal gi en konfekteske til avdelingen hun går på:) Også et julekort da;)

Skrevet

Er det vanlig å gi gave til bhg? Det har aldri slått meg!

Skrevet

Neida, slapp helt av. Har jobbet i ti år i forskjellige barnehager. Det er alltid noen som jgør det, men flertallet gjør det ikke.

Skrevet

vet ikke om det er vanlig..

jeg kjenner barnehage tantene til barna så og gi de en ekstra oppmerksomhet til jul synes jeg jge må,er super fornøyd med de:)

Skrevet

Tror ikke alle gjør det, men har sett noen...så i år vil jeg også, fordi de er helt fantastiske.

Når gir man gaven? Tenkte å ta med i dag jeg kanskje?

Skrevet

Tenkte jeg skulle gi en stor pose twist og julekort.

Skrevet

jeg var på butikken nå..kjøpte en stor pose twist og en pose med "julefavoritter" ... :) Nå har jeg og dattern min paket de inn..koselig =)

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å gi noe, men så kom jeg over en tegnebok for de minste på toys, så den tok jeg med meg. Da kan de kopiere arkene så de har den lenge-..... Bare en liten oppmerksomhet som kommer barna til gode.

Egentlig synes jeg gave er tull!!!!!

Skrevet

Så smart :)

Og god ide til mg også.. hehe :) spesielt når mini bare klusser på alt foreløpig:P

Skrevet

Vi har alltid gitt et fint julekort med et flaxlodd til hver av de ansatte inni..det har vært stor suksess...tror de som jobber i barnehage får MYE konfekt og sjokolade før jul.....:)

Skrevet

Har selv jobbet i barnehage i mange år, og har alltid satt kjempestor pris på oppmerksomhet fra foreldrene. Har fått alt fra vinflasker til konfekt, til tegninger fra barna. Det er veldig koselig å få julekort til avdelingen. Det aller koseligste var kanskje et julebrev vi fikk der foreldrene og jenta sammen hadde skrevet hva de satte spesielt pris på med hver av oss som jobbet på avdelingen. det har jeg tatt vare på, og var en utrolig omtenksom gave. Det trenger altså ikke å være en ting, men bare noe som viser at du setter pris på alt det arbeidet de gjør! :-) Det avhenger selvfølgelig av hvor fornøyd du er med det de gjør da... men uansett er det vel noe positivt å huke tak i og fremheve. Det kan jo gi positive ringvirkninger.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...