Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 noen som har vært der? hvordan var det? hvor mye kosta det?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg tok det hos Olavsgaten Legekontor, og er KJEMPEFORNØYD! =D Fikk med masse bilder, og masse filmsnutter av den lille Vi betalte 800,- og var inne i godt og vel en time.
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 ok, jeg har så lyst. men tenkte kanskje i tønsberg for der kunne man få time ganske fort, men vet ikke helt hvordan det er der da men.. hvor lang tid måtte du vente på time i porsgrunn a?
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg går hos Knut Heldaas på PP-senteret, og han tar både 3d og 4d. Jeg har gått hos ham bestandig, og følgelig henvisning til ham da jeg skulle ha ul i uke 19, og vi fikk 3d og 4d bilder og film, og betalte kun 40 kr. Han satt opp ny time i uke 32 uten at jeg spurte, og da fikk vi også 3d og 4d til 40 kr. Hvis du kommer uten henvisning er det nok dyrere, uten at jeg kan si hva det koster. Jeg er kjempefornøyd med ham; han tar seg god tid, prøver å finne de beste vinklene for å ta bilder og forteller alt han ser!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Jeg måtte egentig ikke "vente" på time. Ringte dit i uke 24 eller noe, og ville ha time når jeg var i uke 26, for da vet jeg man får ganske bra bilder. Du kan jo bare ringe å høre om du må vente lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå