Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Skulle forte meg ut av huset og tok bare på meg noen av de vanlige klærne... Også ser jeg meg i speilet i gangen, også har jeg fått en liten mage... Men er bare 12+6, så det er vel bare luft tenker jeg... Men fy søren som jeg skvatt/kippte meg/stokk ... Ser jo ut som jeg har en liten baby inni der jo... hihi
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 ja det var jo veeeeldig tidlig.... er det første mann? jeg hadde også litt mage tidlig,men det var bare luft!!!
OhMyGod!!! Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 hmm....er no folk som har fått mage i uke 12 før da.... men sannsynligvis er det nok mest luft ja, alt etter hvor mye isolasjon du har på kroppen fra før å det der tror jeg. er det ikke kos da å se at det vokser å gror?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Er tynn som en strek, men tror nok mest det er luft.. Men den har liksom ikke vært sånn før! Sies det ikke at tynne og lange får sist mage?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Har vel ingenting å si hva det er inni der, så lenge det er en gravidmage :-) Jeg har i hvert fall aldri tenkt at "det er sikkert bare luft" når jeg har sett gravide som har begynt å få mage. Kjempegøy uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå