Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Fungerer fødselstipendet på samme måte som når du går på skole? 16 578 kr i januar, og 6218 de resterende månedene? + forsørgerstipend Eller blir disse 16 578 kr fordelt utover, slik at man får 8 290 kr pr måned + forsørgerstipendet?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 HI her, glemte å si at dette er satser for høyere utdanning.
smågodt prinsessa Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hei.. Jeg er student.. og jeg har fått penger på samme måte slik som når du går på skole.. Jeg sendte en mail til lånekassen for å høre om det som du lurte på osv.. men da fikk jeg bare svar at de hadde mottatt søknaden min og den var under behandling, det ville ta lang tid pga stor forespørsler osv.. (da hadde jeg sendt inn blankett G + fødselssattest + lønnslippen til sambo tidligere).. MEN.. jeg tror det fungerer på samme måte.. 16 000 i januar.. jeg fikk hvertfall 16000 i august/september og har fått 6200 hver mnd.. så hva som skjer når de har fått behandlet søknaden min det vet jeg ikke! Jeg syns jeg leste på lånekassen sine hjemmesider at du fikk penger utifra hvor mye partneren din tjente.. derfor sendte jeg inn lønsslippen.. men er litt usikker altså.. vet ikke om jeg var til så mye hjelp men...
1+1=2+1+x Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 stemmer som Ingrid-og-gullet sier Du får derimot mer dersom din mann/smabo tener mindre enn 420 000,- (tror det er den summen) hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå