Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Føler at jeg kunne sovet rundt jeg... kommer meg ikke opp før halv to-to om dagene og kan gjerne legge meg en time etter middag igjen. Er det normalt?? Greit at jeg hadde bra sovehjerte tidligere også, men dette er jo voldsomt.. i tillegg til at jeg ikke klarer å ta meg sammen til å få gjort noe hjemme...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er våken tidlig om morgenen, kl 8 ca ligger som regel til 9, er oppe noen timer så legger jeg meg igjen. Har ikke gjort det i dag,men kjenner nå at jeg har behov for litt søvn.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 oh yes!!! jeg kan sove til tolv, ett om dagen... men jeg får ikke sove på kvelden, uansett hvor tidlig jeg står opp om morgenen heller.. sovner som regel ikke før ett to på natta, føler jeg snur døgnet heeelt:(
mamma&urokråka Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg sovner mellom klokka ni og klokka elleve på kvelden og sover til mellom klokka ni og elleve dagen etter. Hehe. Så sover rundt 12 timer om natta. Også sover jeg gjerne en eller to ganger på dagen 30-60 min hver gang... Så sover en del, men har alltid sovet mye, så er egentlig bare den lille luren på dagen jeg ikke pleide å ta før. Senga mi er mitt favorittsted i huset :-) hehe
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 nix....sover dårlig jeg.skulle ønske jeg kunne sovet litt mere.hehe
TinaP Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Jeg sover mer enn vanlig ja. Det største og mest irriterende problemet mitt er at jeg bruker så mange timer i døgnet på å prøve å sove. Sløsing av tid, men sånn er det nå. Stod ikke skikkelig opp før kl 14 selv i dag.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Ja, kommer temmelig sent opp om dagene og kommer ikke riktig igang heller for så jeg blir hele tiden ............. Z Zz zzzzzzzzzzzzzzzzz
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 hallo! jeg går på skole hver dag fra klokken 8 til 3.. og etter det er det rett hjem å sove i to timer! hehe.. er blitt avhengig av å sove middag i det siste:P er 34+3
mammasilla Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Jeg står opp halv åtte, begynner på jobb kl ni. Rett etter jobb drar jeg hjem og sover i 2-3 timer, så legger jeg meg i 23 tiden igjen... sover mer enn før ja:-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Godt å se at det finnes flere trøttinger... Nå har jo jeg barn fra før, så det er opp klokka seks hver eneste morgen- kan love det blir lenge til neste gang dere kan sove til tolv-ett når babyen kommer;-) Men så fort de er vel levert til barnehage og skole, så bærer det i senga igjen. Sover nok et par timer på dagen, det er nesten flaut å innrømme. Men det er kanskje lov å være så sløv når det er under en måned igjen til termin?
mimmitiltre Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 de siste dagene har heg blitt helt utrolig troett!! har alltid trengt mye soevn, men staar daarlig opp foer kl 2 og kl 9 er jeg klar for sengen igjen. Haaper det betyr foedselen begynner aa naerme seg. Er snart 37 fullgaatte uker:)
Galskapens overhode Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 Sover mye mer enn det som er normalt for meg i hvertfall. I dag tvang jeg meg til å sove etter kl 8. Sovnet kl 1 i natt. Er ikek behagelig å sove lenger, bare nødvendig. Bekkenet er så plagsomt når jeg ligger.. Til vanlig har jeg 5-7 timer med søvn.. Nå sover jeg gjerne 8-9 timer..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. desember 2007 #13 Skrevet 15. desember 2007 Skulle ønske jeg fikk sove! Er trøtt hele tida, men sliter med å sove pga vondt i bekkenet + tett-i-tett med sterke kynnere....SLITEN!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Sliter med søvn om natten, tror frykten for fødsel om en måned har begynt å innhente meg.....Sitter på nettet og ser på Canal Digital mens resten av familien sover. Fra klokken 9 etter at barn er på skolen og huset er iorden sover jegså lenge jeg kan, hender jeg hopper i dusjen helt døsen kl 12 og sover en liten halv time rundt 19 tiden. Deretter er jeg våken frem til rundt 2 på natten. Har helt sprø døgnrytme.....
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Ja helt utslitt jeg Står opp med sambo og snuppa men når de har dratt, legger jeg meg igjen og kan sove til i 11-13-tiden;)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 Tilbringer myyye tid i senga ja, men blir lite søvn. Vond bekkenløsning og utallige dobesøk gjør søvnen litt redusert. Men godt å ligge lenge og bare slappe av også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå