Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Idag er jeg så trist er 17+5 og har ikke noe tegn til mage,kjenner heller ikke noe liv. håper ingenting er galt da
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Det er ingen ting alt.Dette varer veldig fra person til person.Denne lille har det godt i magen din..og du skal snart se at du merker live og røre.Jeg kjente ikke spark med når 1 før jeg var i min 22uke.Magen kommer etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hei! Jeg er 16+1 så ligger litt over en uke bak deg, men jeg har heller ingen tegn til mage og har ikke kjent noe som helst liv. Har hørt mange som har det på samme måte, så da er det mest sannsynlig ingenting galt. Helt normalt å ikke kjenne noe så tidlig. Når skal du på ultralyd da?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hei Ikke noe å bekymre seg over. Jeg fikk ikke mage før uke 18 men nå er jeg i uke 23 og ser veeeeldig gravid ut! Når den først poppet ut så kom den fort gitt...Jeg har morkaken på framsiden så tok lang tid før jeg kjente liv. Det er først den siste uka jeg har blitt sikker på at det er noe inni der og ikke bare veldig sentrert romling. Det kommer nok snart! Tror du går en spennende jul i møte:-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Takk for svar... jeg skal på ultralyd den 20desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå