Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Vi har fått brukt vogn og bilstol, og jeg synes jeg skulle ha "renska" de litt før babyen vår skal sitte og ligge der. Men det er ikke noe avtagbart trekk på noe, så går det greit å bare gå over med en klut liksom? (Ja jeg er ung og uerfaren, hihi)... "Karosseriet" er jo greit nok, men stoffet nedi vogna og nedi bilsetet blir litt verre... Ikke det at det er så skittent, men jeg vil bare gå over tingene =)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 sjekk om vogna og bilsetet har trekk som kan tas av for vask. Vet at de fleste har det. Kanskje det står instruksjon om vask, dersom du har fått med instruksjonsskriv. Så lenge det går an å fjerne stoffet fra setet/vogna vil jeg tro det skal gå an å vaske disse for hånd om ikke annet
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Var det jeg fant ut at det ikke var da =) Avtagbart trekk altså...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Vask med et vaskemiddel som er desinfiserende. Du kan jo også ta kontakt med en forhandler som kjører disse produktene, de kan sikkert gi deg tips;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå