Gå til innhold

Fødselsforberedende olje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvilken er best, og hvor får jeg kjøpt det..? Evt.hva koster det sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på sånn å smøre underlivet med? Jeg spurte på apoteket, de sa jeg kunne bruke vanlig babyolje, for det var ikke oljen det kom an på, men at man masserte litt og holdt det mykt.

Skrevet

Jeg brukte Weleda sin fødselsforberedende olje ved forrige svangerskap, fra uke 34. Jeg kjøpte den i helsekostbutikk, tror den kostet rundt 100 lappen, husker ikke helt:)

Smurte hver kveld og hadde ingen rift under fødselen, slapp også klipping:D Skal bruke den denne gangen også, når den tid kommer;)

Skrevet

Har også Weleda, tror den kostet 125 eller noe. Vi får se om den funker på mandag, da blir jeg satt igang ;)

Skrevet

Nei, blir du satt i gang på mandag?? Oi, så spennende!! Så rart å vite at du skal føde på mandag...Oioioi...tenker det blir en anderledes helg ja :)

Skrevet

Hehe, ja jeg sitter her litt himmelfallen. Skal gjøre resten av innkjøpene til jul i morgen, så jeg er klar.. hehe.. Blir satt i gang pga svangerskapsforgiftningen også minker det på fostervannet, uten at det lekker.. Så da blir det blodig alvor på mandag;)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg har også kjøpt Weleda sin. Men gudhjelpemeg så slitsom den innsmøringa er, jeg blir helt svett, jeg=P Står på flaska at man skal massere i 10 minutter, men jeg klarer noe sånt som 2 minutter før jeg gir meg.... Men nå ligger det an til keisersnitt uansett, så kanskje ikke neon krise at jeg har slurva litt med massasjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...