Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Har kjøpt babyline olje, mesoft kompresser (har gaz kluter i tillegg) og apotekets zink salve i liten tube. Noe mer jeg bør ha i hus før babyen kommer ? Er helt grønn på dette jeg, selv om det er 2. mann. Var mye mer forberedt forrige gang - da var ikke mye overlatt til tilfeldighetene nei. Rart med det. Har også kjøpt en pakke avent ammeinnlegg + at jeg har 3-4 par i ull. Satser på det holder de første dagene.
BettyBoob Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 inotyol er kanskje greit å ha hvis stumpen blir ekstra sår? a-creme evt hvis babyen har mye tørr hud?
FanteGuri Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Avent ammeinnlegg synes jeg er kjempedårlige! Jeg brukte chicco sine ammeinnlegg de første mnd, de var superbra! Holder puppene tørre og setter seg ikke fast i vonde brystvorter! Mitt beste tips!! Synes også det er mye bedre med vanlig salve til å smøre babystumpen med, enn zinksalve, zinksalven sitter så innmari godt fast!
lifa og Eline Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 febertermometer er veldig greit å ha. elles anbefaler jeg deg å ikke kjøpe så mye kremer før dus er hva du trenger. enkelte kjøper alt for mye de aldri får brukt for.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Ok, det var Chicco sine jeg så etter - men de hadde ikke. Husker det var noen som var superbra som jeg brukte sist, men var litt usikker på om det var avent eller chicco. Jaja, det var uansett kun 24 stk - så det får gå bra den første uka. De verste er uansett de man får kjøpt på dagligvaren. Natusan, er det de ? River nesten av hele puppen når man tar de av. Tenkte å kjøpe en vanlig babysalve også - så da er vi vel i boks. Zink salven går lett av med litt olje på kluten. Shampo og sånne ting er jo ting man kan ta etterhvert. De skal vel ikke ha noe såpe i badet helt i starten uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå