Gå til innhold

Hoster til jeg nesten kaster opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye halsbrann. Jeg drikker melk og det hjelper veldig, men likevel hoster jeg mye når jeg får det. Og da klarer jeg ikke å slutte å hoste, så det ender med at jeg brekker meg og nesten kaster opp. Damen på apoteket sa at jeg ikke kan bruke hostesaft når jeg er gravid.

Noen som har noen tips mot noe som kan dempe hosten? Er redd for å klemme i stykker babyen inni der, for jeg strammer jo magen veldig når jeg hoster..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed på apoteket at jeg kan bruke Solvipect hostesaft, og den har hjulpet meg godt. Ellers sverger jeg til Dekadin hostepastiller, de hjelper utrolig godt! Koster litt, men er verdt hver en krone. Best når jeg passer på å ha dem i munnen lengst mulig. Av og til må jeg ta to etter hverandre, men da holder hosten seg borte en god stund også! God bedring :-)

Skrevet

Skal si man får ulike beskjeder, jordmoren min sa faktisk at jeg kan bruke alle reseptfrie hostesafter.

Skrevet

Ja, det er ikke greit å vite hva som er riktig nei.. Uff, litt ekkelt å bruke noe syns jeg. Siden det kommer ann på hvem man spør, hva man kan bruke, tydeligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...