AnonymeAnine Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Sist gang jeg født ble jeg avvist på Ullevål og måtte føde i Bærum. Denne gangen har jeg søkt på å få føde på Bærum (ikke fordi jeg var fornøyd, men fordi vi flytter fra Oslo). Det å bli avvist i fødsel var ganske traumatisk, ikke der og da, men i ettertid har jeg tenkt mye på det. Så det jeg lurer på er om noen har hørt om noen som har blitt avvist fra Bærum og måtte føde andre steder??? For vi har fått informasjon fra Bærum sykehus at det faktisk kan skjer (der også). Dette gjør meg både fortvilet og forbannet.
BettyBoob Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 det kan skje uansett hvilket sykehus det - kommer jo helt an på hvor mange som føder på samme tidspunkt...så ja - kan skje igjen!
Mamma Mirabell Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 sånn er det.. likt over alt det...
AnonymeAnine Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg forstår at det kan skje, det har jo skjedd meg, men jeg lurer på om hvor "ofte" det skjer på Bærum, derfor spør jeg om noen vet om noen som har blitt avvist.
Mamma´n til A og F Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Kjenner ikke til noen som har blitt avist fra Bærum. Men kan jo skje. Er du veldig bekymret, ta kontalt med sykehuset direkte og forklar din frykt. Jeg fødte på Ullevål i fjor, i den perioden mange ble avvist. Vi ringte i forveien, da har man jo en hvis indikasjon på hvordan belegget er. Og i Oslo er det jo rimlig kort vei til neste sykehus. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå