Gå til innhold

Kanskje jeg skal presentere meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen!

Jeg var her inne for lenge siden, men det var så mye krangling at det ble en lang pause.

Ke@ "heter" jeg. Har ett barn på snart 6 år, er gift med en barnløs mann, og vi ønsker oss et barn til.

Vi begynte utredningen i Oktober 2004 og har diagnosene PCOS, insulinresistens, og nedsatt sædkvalitet.

Har gått på 7 Pergokurer, og vi vurderte AIH, men da vi kom til Hausken i slutten av Oktober i år, hadde sædantallet sunket til 0,3 millioner, og beskjeden var klar "AIH kan dere bare glemme, det blir ICSI".

Pga cyster måtte jeg gå en stund på piller for å få de vekk, men om 3 dager er jeg igang med spray. Er skikkelig spent :)

Uttaket blir i uke 4!

Håper å bli godt kjent med dere andre her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake:-) Så får vi håpe kranglefantene holder seg unna;-)

Jeg er ganske ny på dette forumet. Er igang med første forsøk, og ruger på dag 6. Vi har, som dere også skal ha, icsi. Fikk satt inn to egg av middels kvalitet....Men håper da for det:-))

Vårt problem er dårlig (veldig) sædkvalitet.

Det blir spennende fremover for oss begge!!

Lykke til med medisineringen Ke@!!! Krysser fingrene for deg!

Klem

Skrevet

Så spennende, Abelone! Håper dere lykkes på deres ICSI forsøk! Her er også sædkvaliteten veldig dårlig, men heldigvis har vi visst en god sjanse med ICSI likevel.

Krysser for deg i de siste rugedagene :)

Skrevet

hei hei:-)

koselig at du kommer inn hit:-)

Jeg skal oxo begynne på spray på mandag, vi var satt opp på ICSI, men de er ikke sikkert om det blir det eller ivf da vi var på samtale, det er ikke noe galt med noen av oss...

Vi skal oxo ha uttak i uke 4, dette er første gangen for oss, vi har en gutt fra før, og han kom til med naturmetoden, men nå har vi slitt i nesten 3 år.... dette blir spennende. Vi skal i gang på Riksen. hadde vært koselig om vi kunne følge hverandre opp.

Var på apoteket i dag og hentet medisinene:-)

ha en fortsatt god dag:-)

Skrevet

Hei på deg :o)

Jeg er også i gang med spray-

skal ha uttak i uke 3.

Heldigvis er det et flertall av hyggelige damer her inne,

så kranglingen og ubehagelighetene uteblir stort sett.

Lykke til med forsøket-blir spennende å følge deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...