Gå til innhold

Da ringte de fra barnehagen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veslemor har kastet opp, og det utover hele kalesjen på vogna, voksiposen, seg selv, teppe, dyne, you name it, hun har spydd på det:(

Knallfint...

*skyndte seg hjemover snart*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fytti, stakkars velslemor og stakkars deg....

God bedring fra meg

Skrevet

Takk, takk...

Gleder meg vilt til den vaskejobben:( *grøsse*

Og en hel helg med sykt barn, dakar liten.

Skrevet

Ajda :(

Spysyken går for fulle mugger nå, lille her slapp unna med diare, heldigvis!!

God bedring!

Skrevet

Gjør den det altså?

Hmmm, håpet de tvar noe hun har spist jeg, så kanskje hun var i form igjen til i morgen. *håpehåpe*

Men voksi, hvordan vasker jeg den? Demonterer den? (tar ut det inni?!)

Skrevet

Ja, du må demontere den, men har hun spydd på den, så må nok både trekk og innmat vaskes. *sympatigrøsser* Litt av en jobb du har forann deg...

Skrevet

Huff da, har hatt spysjuke unger her og,men det er noen uker siden,så håper ikke de blir smittet igjen, siden det er mange rundt her som har det..

Silje kastet også opp i vogna si i bhg da hun var liten, var en koselig vaskejobb det ja...Nå sist kastet hun opp i dobbeltsenga over meg og pappaen, det var lekkert det, akkurat ferdig med spygutt,så begynte hun...

Skrevet

Har hvertfall gått her, to av barna hos dagmamman hennes satte spy&diare-verdensrekord her for halvannen uke siden, vi bare ventet på tur vi, når jeg fikk høre det. For en uke siden ble hun hentet med feber, men hun spydde aldri :))) Men LITT av noen drittbleier da, stakkar liten..

Voksien kan du vaske enkelt. Ta trekket av og vask begge delene. Regner med det står vaskeanvisning på. Tenker ullprogram og milo gjør seg.

Skrevet

Gooood bedring til den lille spyungen!! Verdens søteste spyunge da selvfølgelig ;)

Her går det i diare om dagen.. Digg det også!

Skrevet

Men begge ungene mine var ferdig med å spy i løpet av ei natt da,denne gangen :)

På min voksipose så må dyna renses, men etter flere uhell så ble jeg lei av å kjøre den til renseriet og vaska den i maskinen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...