Gå til innhold

utslag på urinen............

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på kontroll hos jordmor idag og fikk høye utslag på sukker og leukocytter. +3 står det på arket på begge to.

så på mandag må jeg tilbake å ta ny, itilfelle jeg har fått svangerskapsdiabetes. men nå leser jeg at leukocytter kan være en urinveisinfeksjon. Burde jeg ikke ha medisin da?

Hmm, alltid når jeg får slike beskjeder til noen, så blir jeg litt satt ut åsså klarer jeg ikke spørre om noe. nå har jeg 1000 spørsmål.

noen som har utslag på sukker og slik her? noen som har fått svangerskapsdiabetes? hmm.. jeg vill ikke ha det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk utslag på sukker, men etter noen dager var prøven helt fin. Så det behøver ikke være noe, men jeg måtte levere ny urinprøve etter noen dager. Du får vel beskjed av legen hvis du må ha medisiner vil jeg tro, ellers kan du jo ringe å spørre.

Skrevet

Leucocytter KAN være et tegn på urinveisinfeksjon, men om du føler deg bra ellers, og det ikke gjør vondt å 'late vannet' (som legen min sa), kan det være litt 'forurensing'. Dvs bakterier fra f.eks utflod.

Skrevet

jeg er i uke 34 og har hatt sv skapsdiabetes siden uke27, unner ingen det! men må bare tenke på at det går over:o) leukocytter hadde jeg på siste kontroll,måtte da ta en ekstra urinprøve til dyrkning, hadde da urinveisinf... hadde ikke merka noe selv.. fikk medisin og nå er prøvene fin:o)

Skrevet

hvis det er utslag på den imorgen også så skulle jeg på sykehus å få medisin. Men hva er egentlig svangerskapsdiabetes? Er det farlig?

Håper den er fin, og at det er bare bakterier.. For jeg merker ingenting selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...