Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Skal kjøpe julegave til min svigerinne på 9 år og min svoger på 11 =). Har lett overalt etter "den riktige" singstar, men den er utsolgt. Så, hva leker en gutt på 11 og en jente på 9 med? Gutten har PlayStation, men ikke jenta. De bor på en gård og er ganske "back to nature," i allefall hun på 9. Tenker ca maks 300,- til hver av dem. Noen som har noen forslag? Har ikke så store barn selv, så jeg er veldig i villrede!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Nei. Forloveden min er 25, og har to søsken på 9 og 11. Men nå var det liksom julegavetipsene er var ute etter her da... =)
Knøttefrøken Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hva med noe spill eller puslespill og sånn? Jeg synes det er bra med leker hvor barna "lærer" noe.. ikke bare en leke som er kul i en uke også blir den bare liggende i hylla liksom.. Gå inn på brio eller noe på nettet så kanskje du finner noe der?
-prøverpånytt- Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 ok.Hva med brats til jenta og en cd med noe kul musikk til gutten.
Snart mor til 3...? Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Mine barn er veldig glad i eksperimenter. Finnes mange fine eksperimentesker på lekebutikker. Newton eller EinOs er populære hos mine barn på 9 og 6. Finnes i ulike alderskategorier.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 oi, det var en god ide! er det sånne "engangsleker", eller er det gøy over lenger tid?
Snart mor til 3...? Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Det er begge deler - litt avhengig av type eksperiment. Noen sett har mikroskop og slike ting, andre sett er oppskrifter der man kan bruke vanlige kjøkkeningredienser bl.a. Tror det menste kan brukes flere ganger, men noe er også engangs. Les litt på eskene så ser du litt hva det er inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå