Gå til innhold

I rute til jul eller resignert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å resignere for jeg rekker nok ikke alt jeg har satt meg fore, nei....

Så i dag ble en litt daffedag, må gjøre ferdig noen strikkeprosjekter, mens huset skriker etter vask (!)

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julegavene - kjøpt, pakka og sendt

Mangler til ei venninne, svigerinna og far i huset

Vask - har ein snasen kar som holder på no

Bakst - blir det ikkje noe av i år, resignert her ja

Me skal ikkje feire så voldsomt, for både eg og svigerinna må lese på eksamener. Det er ikkje pinnekjøtt å få tak i, så me må spise ribbe, snufs. Så det blir ein liten middag, eit par pakkar til kvar og så tilbake til bøkene.

Det er bare 14 desember da, så du har nok god tid til både daffedager, husvask og dette innen julafta. =)

Skrevet

jula kommer uansett. jeg er ikke noe mummitroll.

Skrevet

Er helt i rute, eneste julegaven jeg ikke er kjøpt er den siste til mannen min, men jeg vet hva han skal få, så det er bare å stikke innom sporten å kjøpe det. Har bakt julebrød og grove rundstykker, nå står deigen til fine rundstykker å hever. I morgen blir det pepperkaker og kakehus, får se om jeg orker å bake noe mer. Vi spiser egentlig ikke særlig med småkaker. Orker ikke lage så mye stress utav julen jeg. :o)

Skrevet

evig distrahert.. gjør alt anna enn det eg egentlig skal.. men er i rute, ja.. gava pakka, juleting funnet fram, skal sy meg nye julegardina som er røde, kansje idag, for eg va ikke fornøyd med de grønne..

har bakt lefser, skal bake jule-loff, og kansje pepperkaker. må bake brød så vi har, og en liten kake til julaften. tenkte kansje på en sjokoladekake iår?

har et julekort å lage, å en pose å sy, å et hus å vaske.. men på den siden er vi to som kan bidra med vasking...

Skrevet

Meget resignert, og trives igrunn med det.

Det ordner seg sikkert uansett. *mitt nye motto*

Skrevet

jeg har resignert, uten tvil....

Hadde siste eksamen igår, og på vei hjem handlet jeg de siste julegavene.... Så nå får resten være... Skal ikke være hjemme på julaften likevel..

Begynner ikke på skolen igjen før 14 januar (1 hel mnd ferie!!!!), og ferien skal tilbringes hos mamma, hos svigers og på fjellet, så jeg ser ikke helt nødvendigheten av julevasken... Hihi...

Skal jobbe neste uke, og hvis jeg har overskudd en dag så sveiper jeg kanskje over her.... ;)

Skrevet

Hadde vel egentlig resignert, men nå er plutselig masse gjort alikevel :-))) Har noen gaver igjen, julestrømpene, mathandling, juletre, noe vasking, bake to kaker, pynte, lage rekesalat, aspik og sild. Bake rundstykker, pakke gaver, skrive julekort, handle blomseter, stryke duker

hm....

Dårlig tråd dette her altså, jeg som trodde jeg var i rute... *ÆSJ*

Skrevet

Er i rute :o)

Noen storvask gidder jeg ikke midt i kulda, så dagene fremover skal brukes til "julegjøremål" som er mer koselig enn stress. Som f.eks. bake litt, levere gaver, pynte, handle inn + det viktigste: masse kos med lillegutt og mannen min :o))

Skrevet

Veldig resignert...

Julefrokost i morges, med en dundrende migrene på vei. Tok en tablett og sov på sofaen i 2 timer... Nå er hodepinen bedre (men ikke borte) og jeg har litt bomull i hodet... Så får ta å begynne neste uke!

Julegaver er innkjøpt, men ikke sendt... Venter på bilder fra forografen som skal inn i ramme og pakkes...

Skrevet

jeg lå sååå godt an forrige uke... så hadde vå dåp i helga, så har vi (jeg og eldste jenta) vert syke siden :o( Jeg har ligget med 29,5 i feber og bare ristet! Kraftig halsbetendelse med streptokokker :oS

Har gått på pennecillin i 2 døgn nå, så nå er jeg mye bedre og begynner å få PANIKK over alt jeg ikke har fått gjort denne uka!!!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ (DER grep panikken meg helt)

Skrevet

Hmm jeg har skrubbet ned badet og kjøkkenet, ryddet i alle skuffer og skap og kastet masse.

Resten av leiligheten blir vasket i dag, og så skal jeg pusse vinduer:)

Blir selvfølgelig vanlig helgvask neste fredag også:)

Julegardinene ble hengt opp 1 desember sammen med adventsstaken og stjernen.

Pakkene er pakket inn, noen blir levert i morgen og noen skal vi til sverige med på søndag:) (handler da samtidig brus, snop og endel mat)

Pepperkaker skal vi bake i morgen:)

Alle julegavene uteom en er kjøpt inn, den skal jeg ut å kjøpe i kveld, skal samtidig kjøpe en liten leke til julestrømpene til Noah og nevøen min:)

Julekortene er sendt.

Juleantrekket til lillegutt er kjøpt inn, mangler bare til meg og det skal jeg også se etter i kveld:)

Vi skal ikke være hjemme i julen, eller vi drar 23 og kommer hjem 26:)

Føler jeg er greit i rute ja:)

Skrevet

Resignert - by far !

Skal fatte mot å skrive ferdig julekortene i dag. Ellers så har jeg kjøpt èn eneste julegave og det er til kjæresten min. Og den plukket hun selv ut. Jo, jeg skulle jo egentlig handlet i går.. og i dag..og.. og.. Urk !

Det er i det minste rent her - og julepyntet. Dessuten har min snille eks-svigermor bakt julekaker til oss - as every year. Og de smaker helt fortreffelig..

Skrevet

Har halvparten av gavene igjen, har masse baking igjen, julekortene må postes, men føler at jeg skal rekke alt. Jul blir det alltid uansett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...