Lilje74 Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Nå har datteren vår på 15mnd vært syk en uke. Først en 2 dg m feber Så mye snue, tung pust, hoste... sove mye... --> gradvis bedre Har tørr hud rundt øynene og gnir seg mye. Fortsatt litt tett, litt tung pust og litt histe, men virker ellers kvikk og grei... Burde jeg ha tatt henne til lege? Kan jeg ta henne ut nå? Hva synes dere? Sol og fint ute. Temp litt under null.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 så lenge allmenntilstaden hennes er bra (som du sier den er) er det ikke noe vits i å gå til lege. Har aldri tatt med gutten min til lege bare pga forkjølelse. han er nå 21 mnd. ville nok ikke vært ute lenge med henne
Lilje74 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Det er hennes første skikkelige forkjølelse... Fint å høre at flere ville gjort det som jeg har gjort det ;-)
Ametyst Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg ville ikke ha gått så lenge allmenntilstanden er bra. Grunnen er at legen kommer nok bare til å si at du skal bruke nesespray og eventuelt febernedsettende ved behov. Det jeg passer på nå er å gi ungene nesespray ved forkjølelse for å hindre at ørebetennelse setter seg, og å tørke snørr så de ikke gnir det i øynene og får øyekatarr.
Ametyst Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Ville absolutt tatt henne ut, men ikke så lenge (kanskje 30 min.), og passe på at hun ikke blir kald på hendene.
Lilje74 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2007 Takk for gode tips! :-) Formen hennes er heldigvis betraktelig bedre nå og vi er en erfaring rikere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå