Gå til innhold

Sambo vil ha sex hvert ledige sekund...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det vil ikke jeg! Og når det går et par dager mellom så går han å er grinete hele tiden, sukker og off'er seg, blir å irriterende i lengden.

Her om dagen sa han at han skal slutte å mase etter sex, for han var så lei av å mase og mase men aldri få. Men har han sluttet å mase? NEI! Vi har en gutt på 2 1/2 år og ei tulle på 2 måneder, og jeg er bare veldig sliten for tiden, orker ikke noe som helst, hvertfall ikke seksuelt. Men hvordan skal jeg få han til å forstå dette?

Nå i dag tidlig begynte han å tafse på meg mens jeg LÅ Å SOV, hallo... syns dette blir for ille altså! Flere som har det sånn eller? setter anonym nå jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å si at han kan fixe seg selv ??

Skrevet

Ja min er sånn! Men han begynner ikke å tafse mens jeg ligger å sover!!! Da hadde jeg klikka på han!! Hjelper han deg med barna og husarbeid? Min hjelper minimalt til og likevel forventer at han skal få sex når kvelden kommer og jeg er helt utslitt etter å ha gjort alt alene!

Skrevet

ARGHHHH!!! MANNFOLK!

Mannen min pröver seg han å men når jeg sier nei så er det et NEI!

Han tafser ikke når jeg ligger og sover (som regel) men lov å pröve! Han får ikke noe uansett..jeg er jo drit sliten etter å ha tatt meg av ungen og pluss at jeg må opp 2-3 ganger om natta..

Og hva gjör han? Joda, han jobber (klager ofte hvor lite det er å gjöre om dagene), kommer hjem og ut på cafè med kompisene, deretter spiller litt poker på nettet, ser på tv, slapper av...

Hvis han passer mini i 15 min så er han såååå stolt av seg selv...Ungen er 4 mnd og han har skifta bleie 3 ganger!

Husarbeid er et ukjent fenomen for han...

Og han forventer seg sex??!!!

MY ASS.....

Skrevet

MANNFOLK! Sier jeg og.. At de ikke skjønner noen ting! Gubben min kan også være urimelig innimellom, synes jeg tar for lite initiativ, ikke er like leken som jeg var før osv. Har ingen forståelse for at sexlysten er laber når man nettopp har født, ammer, er oppe flere turer om natta, passer babyen hele dagen, hvilket mange ganger er mer slitsomt enn å være på jobb, og jeg har en veldig stressende og fysisk krevende jobb. Husarbeid må man også få til innimellom slagene, nei, disse mennene de skjønner ikke noen ting.

Skrevet

Jeg synes det er lite respektløst av de mann og ikke ta hensyn til deg og det du har vært igjenom. Det er tøft med fødsel og vi trenger gjerne litt tid på å "komme" igang igjen. Sex er greit det men ikke hele tiden og kun på en sine premisser. Snakk med han på en grei måte å prøv å få han til å forstå deg. Lykke til!

Skrevet

Har på en måte funnet et komromiss vi, har vel sex ca en gang i uka nå.. Jeg synes det er veldig godt bare vi kommer igang, men "starteren" er liksom ute av funksjon enda, så han må jobbe litt for å få meg dit ;-)

Men han maser aldri da, og jeg setter veldig pris på nærheten det gir å ha et sexliv, også er det ikke første gang vi får barn så gubben vet at lysten sakte men sikkert kommer tilbake til meg også når våkenetter og puppeperiode er over...

Tror nok mannen din må være litt mer realistisk, så slipper han å bli skuffet, han kommer jo ingen vei med mas.

Skrevet

........og det vil jeg oxo..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...