M@msen til 2 gull Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Lurte på dette navnet og evt Karoline som mellomnavn. Hva synes dere? Har dere andre forslag til mellomnavn?
katlinka Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Liker ikke navnet Rita. Karoline er pent.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 nei Rita er ikke jeg noe fan av heller. kanskje om ungen din blir født som 40 åring
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Synes Rita er søtt jeg... =) Karoline også...
bullebull&gullegull Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Barnet vokser seg heelt sikkert inn i navnet. Men må nok dele enkeltes syn på navnet Rita, får litt dårlige vibber av det. Karoline syns jeg er fint. Men liker du navnet selv så ikke hør på hva alle andre syns! Det er mer enn nok av oss andre som velger tradisjonstroe navn, eller like spesielle navn som kanskje klinger litt bedre i mestepartens ører!
bullebull&gullegull Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Btw. Jeg syntes navnet Stella Yvonne var et nyydelig navn hvis jeg skulle få jente en gang. Jeg fikk bare negative tilbakemeldinger på det av mine venner. Jeg ble fryktelig lei meg av det. Det er jo jeg og samboeren min som skal velge navnet! En venninne avv meg sa alltid at når er mor/vordende mor fortalte hva barnet skulle hete hadde man bare og smile og synes det er fint. Syns man kan si sin mening men trenger jo ikke utbrodere at man syns et navn er helt forferdelig!
*Vetlis* Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har fryktelig dårlig erfaring med Rita personer... Av en eller annen grunn er det manger Ritaer, jeg ikke liker. Ikke alle altså :-) Så jeg kunne ikke kalle babyen min Rita. Men navnet i seg selv er jo helt greit det.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Rita er et ganske hardt navn, synes jeg. Ville valgt Karoline alene )
M@msen til 2 gull Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2007 Det gjor meg ikke noe om dere sier akkurat hva dere mener om navnet, det er jo langt i fra sikkert at det blir dette:-) Ellers synes jeg det hadde vært verre om noen i familien hadde sagt at de ikke likte det i det hele tatt etter at vi hadde bestemt oss. Men men.. det er jo selvfølgelig vi som skal like navnet, men det er jo kjekt å høre hva dere forbinder med det.
PMST Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Hei Synest det er ett fint navn,litt anderledes også ikke mange som heter det lenger... Rita Karin er en fin kombinasjon synest jeg da ..hihi Rita Elin m trykk på i en =)
HjerteMom Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Rita Mariann Rita Carine Rita Sofie Rita Emilie Rita Jeanett ..... Rita var et kjempefint navn, synes jeg
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Min svigermor heter Rita, så jeg forbinder det med henne Hva med Marita da?
ano`num *17.03.10* Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Er navnet mitt det Er flere som heter det her. Men alle er eldre en meg. Nesten.... Vet at en baby som nettopp har fått navnet. (";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå