Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Rita?..evt hjelp til passende mellomnavn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på dette navnet og evt Karoline som mellomnavn.

Hva synes dere?

Har dere andre forslag til mellomnavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke navnet Rita. Karoline er pent.

Skrevet

nei Rita er ikke jeg noe fan av heller. kanskje om ungen din blir født som 40 åring

Skrevet

Barnet vokser seg heelt sikkert inn i navnet. Men må nok dele enkeltes syn på navnet Rita, får litt dårlige vibber av det. Karoline syns jeg er fint. Men liker du navnet selv så ikke hør på hva alle andre syns! Det er mer enn nok av oss andre som velger tradisjonstroe navn, eller like spesielle navn som kanskje klinger litt bedre i mestepartens ører!

Skrevet

Btw. Jeg syntes navnet Stella Yvonne var et nyydelig navn hvis jeg skulle få jente en gang. Jeg fikk bare negative tilbakemeldinger på det av mine venner. Jeg ble fryktelig lei meg av det. Det er jo jeg og samboeren min som skal velge navnet! En venninne avv meg sa alltid at når er mor/vordende mor fortalte hva barnet skulle hete hadde man bare og smile og synes det er fint. Syns man kan si sin mening men trenger jo ikke utbrodere at man syns et navn er helt forferdelig!

Skrevet

Jeg har fryktelig dårlig erfaring med Rita personer... Av en eller annen grunn er det manger Ritaer, jeg ikke liker. Ikke alle altså :-) Så jeg kunne ikke kalle babyen min Rita. Men navnet i seg selv er jo helt greit det.

Skrevet

Rita er et ganske hardt navn, synes jeg.

Ville valgt Karoline alene :o)

Skrevet

Det gjor meg ikke noe om dere sier akkurat hva dere mener om navnet, det er jo langt i fra sikkert at det blir dette:-)

Ellers synes jeg det hadde vært verre om noen i familien hadde sagt at de ikke likte det i det hele tatt etter at vi hadde bestemt oss.

Men men.. det er jo selvfølgelig vi som skal like navnet, men det er jo kjekt å høre hva dere forbinder med det.

Skrevet

Hei ;)

Synest det er ett fint navn,litt anderledes også ikke mange som heter det lenger...

Rita Karin er en fin kombinasjon ;) synest jeg da ..hihi

Rita Elin m trykk på i en =)

Skrevet

Rita Mariann

Rita Carine

Rita Sofie

Rita Emilie

Rita Jeanett

.....

Rita var et kjempefint navn, synes jeg :)

Skrevet

Min svigermor heter Rita, så jeg forbinder det med henne :)

Hva med Marita da?

Skrevet

Er navnet mitt det :)

Er flere som heter det her. Men alle er eldre en meg.

Nesten.... Vet at en baby som nettopp har fått navnet. (";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...