Gå til innhold

Stelleplass på lite bad, gode forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lite bad og ikke plass til stellebord/kommode. Servantbenken er heller ikke stor nok, vi har ikke vaskemaskin på badet, men badekar. Ønsker ikke å bore hull i de nye flisene heller... Har hørt det er mulig å få tak i stellebord/stativ for badekar, hvor praktisk er det.? Ok høyde og hva når det skal bades/dusjes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det finnes jo stellebord til å feste oppå badekar da. Har ikke det selv, men vet at det finnes.

Skrevet

Vi har og ett sånt bad. Skal kjøpe stellebord til badekaret i neste uke, men har ingen erfaring med det da.

Alternativet er jo da en stellematte på golvet.

Skrevet

Jeg har kjøpt et fra Ikea til å henge på veggen. Det var veldig ålreit.

Skrevet

Vi har det også sånn. Så vi har satt stellekommoden på kjøkkenet. Har ikke badekar heller, badet vårt er kanskje 2 kvm. Hehe. Så bare plass til dusjhjørnet, do og vask med andre ord.. Går greit å ha det på kjøkkenet, selv om det ikke er super-pent. Men der har vi i allefall en spring, i motsetning til soverommet, som var det andre alternativet...

Skrevet

Går d ikje ann å få kjøpt sånn stellebord/stelleplate t å ha på sengen då?

Skrevet

Det kan hende man kan regulere høyden på badekarstativ, men dersom det ikke er mulig, så vil det trolig bli veldig slitsomt for ryggen. Man må jo bøye seg frem i en ikke helt god vinkel.

Jeg fant dette på www.babyshop.no, men det står ingen detaljer om det dessverre;

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=product_info&func_id=11645&open=13

Vi har heller ikke plass til verken stellematte på vaskemaskin (for smal), stellebord på gulvet og har ikke badekar. Det er uaktuelt å henge opp på veggen, det blir så stygge hull i flisene.

Så her blir det stelling på rommet til junior, det er uansett ikke langt til badet. I tillegg har vi kjøpt en TummyTub med stativ for bading; om jeg sitter på dolokket og har han i den, så blir det ok for ryggen. Det er den optimale løsningen for oss :)

Skrevet

Skal selv ha vanlig stellebord (har hjørnebadekar så går ikke hos oss), men har hørt masse positivt om stellebord til å ha på badekaret, veldig kjekke visstnok! :o)

Skrevet

tenkte å ha stellekomoden på barnerommet vi bare å ta med seg en balje når baby skal vaskes. og når baby skal bades er det jo bare og pakke den inn i et håndkle og bære den inn på rommet for å ta på klær og sånn. mulig det blir litt tungvindt men men, har man ikke plass så har man ikke plass. trur ikke jeg ville hatt den på kjøkkenet, første gang jeg har hørt om faktisk.

Skrevet

Vi hadde stellebord på badekaret sist,fungerte helt fint, Kan ikke reguleres i høyden, men for oss var ikke det noe problem. Kommer jo ann på høyden deres. Selvfølgelig er det ikke ideelt å måtte flytte det hver gang noen skal dusje,men det er utrolig hva man venner seg til :)

Skrevet

Jeg passet en gang ei lita jente der de hadde stellbord på badekaret. Funka kjempeflott. De har det på de fleste barneutstyrsbutikker.

Skrevet

Jeg ville bare hatt stellematta på gulvet.da jeg fikk første mann flytta jeg ned på gulvet da hun begynte å bevege seg,mye tryggere .stellebordet ble siden aldri brukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...