Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holde tilbake sex for at ikke partner "skal få vilja si hver gang"?

Fortelle om en uplanlagt graviditet som man har bestemt å avbryte for at mannen skal "få en lærepenge"?

Jeg slutter aldri å forundres over kvinners uformuenhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg må ærlig si at den der ikke gikk rett hjem hos meg heller.......

Var virkelig god logikk i den (not)

Skrevet

Hva betyr formuenhet? Finner det ikke i ordboka.

Skrevet

risterpå hodet her også.

når hun selv forsvarer deres ubeskyttede sex med mye alkohol. og slikt skal da for f ikke brukes som lærepenge. når begynte man å gi voksne menn lærepenger?

Skrevet

Og dere biter på alt som blir sagt her inne...

Skrevet

Tja eg har og høyrt om ein mann som nekta å handle støvsuger på mandagen, men ville heller gå på onsdagen, berre så dama ikkje skulle få viljen sin.

Skrevet

...det er ikkje berre damer som planlegger latterlige "lærepenger" meinte eg...

Skrevet

Det hadde da for faen gått like mye utover meg som ham. Nei skal han ha lærepenge spiser jeg heller sjokoladen hans :D

Skrevet

Formuende betyr rik. Formuenhet betyr rikdom. Uformuenhet betyr at de er fattige. Jeg tolker det dithen at luten refererer til de fattige i ånden.

Dumme kjerringer og troll til menn.

Har litt mer sans for straffepuling, jeg.

Svangerskap og alt som følger med er jeg ferdig med, men ærlighet varer trolig lengst, også for de fattige i ånden. -Altså de teite. -For de som trenger virtuelle pipetter.

Skrevet

Oj, er det straff å spise sjokoladen hans? Stakkars gubben min, han blir straffa på daglig basis, han. Først spiser jeg sjokoladen hans, så straffepuler jeg ham til kvelds.

Merkelig at han holder ut med meg. Det kan være fordi jeg ikke liker øl.

Skrevet

Straffepuling er bra, lilja! Min kjære blir straffepult hver gang han ikke tar oppvasken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...