hieri Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Nån som skal føde på Universitetsykehuset Nord-Norge i januar her?
Sommergull Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har termin 9 januar og skal føde på unn når han tenker komme å ut:) du da?
Sommergull Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 når han tenker å komme ut.. hehe trøtt idag:p
hieri Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Så artig da:) Æ har termin 23.januar. Nr 1 kom 3 uke før tida,så æ håpe littegrann på at æ kommer før termin,det hadde vært fint -e sliten no.. E du fra nærheten av UNN da?
ja08 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Jeg tilhører også UNN og venter babyen siste januardag. Bor ganske nært UNN, enn du? Ja, nå kjenner jeg meg også sliten, men vil helst ikke ha babyen til verden før ut i januar en gang. Mye arbeid når babyene kommer for tidlig, men 3 uker før tiden er jo ikke prematurt.
hieri Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2007 Bor på Silsand.Må føde på UNN pga fare i forbindelse med høyt blodtrykk,sånn at dæm ikje tør å ta imot oss på fødeavdelinga her..Men pytt pytt,fødte på UNN sist og det gikk veldig fint.. Tre uke før tia e ikje prematur.Det gikk veldig fint sist,ingen problema..Hmm,rart å tenke på,plutselig ligg vi der samtidig..>Verden e ikje stor..
Mamma'n til lille David Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Skal også føde på UNN i begynnelsen av januar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå