It's all about me Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Rot og leker ligger og flyter utenfor som om det akkurat skulle vært en tornado der. Greit at de vil ha det sånn, men når det renner over til naboene rundt sine tomter burde de våkne opp litt. Og denne personen har faktisk brukerkonto her. Så kjenner du deg igjen og vet du pleier å legge inn anonser på dagmammaforumet: Skjerp deg!!!! Vet jeg bare kan klage, men er jo nysgjerrig på hvor ille hun kan bli. Dessutten er jeg også fristet til å ta alt rotet og stable utenfor døra hennes så hun snubler over det.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Nå følte jeg meg ikke sånn kjempetruffet, men litt;) Men til mitt forsvar, jeg stabler alt der mannen min skal parkere og der broren min pleier å gå gjennom hagen så kanskje, bare kanskje, de oppdager at det er på tide de reagerer. For der ligger mitt problem, jeg har to voksne menn i hus, men de klarer ikke ta inn ved eller gå ut med søpla engang, da gjør jeg sånt til de oppdager at "søren, her var det mye drit", og det skjer ca hvert skuddår, så da får det være stygt imens! (oki, jeg har våronne og høstrydding da)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Så irriterende. Jeg hadde sagt tydelig fra.
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Hadde hun holdt rotet på sin tomt hadde jeg ikke tenkt annet enn "og hun leverer folk dagbarn til...." Men det som renner over på våres tomt irriterer meg. Bruker ikke den delen av tomten nå, men vil da ikke at det skal se ut som en dass der fordet. En naboen på en annen side skal til og med bygge levegg så han slipper dem, he he. Blir mur og hekk fra vår side også, men slikt koster litt...
Neijasså... Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Samle sammen alt skrotet som ligger på deres tomt og lemp det der hun pleier å parkere bilen sin. Si noe sånt som "jeg hadde litt tid til overs, så jeg hjalp dere med ryddingen". Hjelper ikke det ville jeg ha samlet opp alt som kom over på min tomt og gjemt det i garasjen min, så fikk de komme og spørre etter det selv...
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2007 En del av det som har falt over til oss er rester fra da de bygget en liten terasse. Mange dyre planker. Tenkte jeg kasnkej skulle finne fram saga og kutte det opp til ved, hehe...... Nå har det jo ligget hos oss iallfall 1 måned.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 ingen slår våre polske naboer! her må vi gå opp en bratt bakke på ca 50 meter for å kaste søppla. men dem har funnet en ide. Dem kaster bare søppelposene sine i hagen sin. Så nå er det ca 2 meter med søppelposer stapla oppå hverandre!! var heller ikke så lenge siden jeg så en mus vandre der. uff!
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2007 Å hjelpes ( Men det der er da ikke hygeniskt og de kan sikkert bli pålagt å fjerne det. Men hvem du da bør kontakte og spørre aner jeg ikke.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 ja tror noen holder på med det. så en mann som tok bilder av det. he he.. skjærene trives der ihvertfall.
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2007 Ja det er bra. Nå er det vel mer eller mindre frossent det som ligger der, men det må da lukte nydelig når sommeren og sol kommer.....
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Her flyter det og med leker utenfor, men de blir jo brukt hver dag da, og de er innenfor vår del. Men skjønner at det kan bli irriterende ja.
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2007 Ja det er det som flyter over til oss som irriterer meg. Hva andre gjør med sin eiendom har jeg ingenting med. Hadde de ryddet det bort hadde det gått an, men når det det blir liggendes hos oss i uke etter uke er det for ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå