Solum Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 hadde også litt eggehvite(?) i urinprøven. må komme til relativt kjapp kontroll igjen. noen som vet hva dette kan bety?
*Super*Mamman* Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 "For stor livmor" trenger ikke å bety noe. Har alle tre gangene ligget laaangt over det grønne feltet som måler symfysen, men ingen av barna har vært store..... Eggehvite i urinen er jeg ikke sikker på ....
mamman t o.a Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 stor livmor betyr ingenting for mange... min var så stor at på første kontroll trodde de jeg var 15-16 uker på vei,så var det bare 5.... eggehvite vet jeg ikke noe om,men ring ev.jordmor eller dokter og spørr... er det de er der for:)
BlåklokkaVest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Eggehviten liker de å holde under oppsyn hvis den er høy, tror jeg. Jeg har hatt eggehvite med mine 2 første omtrent gjennom hele svangerskapet, men nivået var så lavt at det var nok å gå til kontroll hver 4.uke så lenge blodtrykket holdt seg lavt, og jeg ikke fikk mye vann i kroppen,hodepine, ble plutselig kvalm eller fikk plutselig mye og langvarig smerte i mellomgulvet. Det var svangerskapsforgiftning de tenkte på ang disse symptomene. Lurer på om ikke det er blodtrykket de er spesielt oppmerksomme på i de tilfeller det er snakk om svangerskapsforgiftning. Om det er flere ting de tenker på ang eggehviten vet jeg ikke..... Stort mål er forsåvidt ikke unormalt, men tror de liker å ta hyppige kontroller for å utelukke at noe er galt. Jeg har hatt mål over det grønne feltet i begge mine 2 siste svangerskap.
Solum Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 takk for svar alle sammen - jo kan nok være noe sånt som en evt svangerskapsforgiftning legen vil sjekke/holde øye med, jeg sliter også mye med hodepine og plutselig kvalme, er 22 uker i morgen. har ikke vann i kroppen men har gått opp 12 kg allerede. gikk opp mye de forrige svangerskapene også, men ikke fullt så fort.... og var i MYE bedre form generelt. problemet med livmoren er vel at den vokste fort fra midt på streken i uke 17 til over den grønne nå.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå