Dronningen! Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 I kveld skal jeg på date!! Med Tapas og Penthouse Playboys.... tror mannen gleder seg mest til Tone Damli- Åberge. Kan ikke skjønne det? 14 dagers ferie 4. januar. Ny bil i februar! Etter det skal jeg glede meg til sommeren:o)
Dronningen! Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er min egen lykkes smed om dagen..... Og ja, jeg gleder meg! Må jeg kline på date?
Dronningen! Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Jippi - med hvem jeg vil også, ikke dårlig! Du har PM BTW:O)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Svart deg! Hadde forresten en megadag i går så det smiler her og, selv om ungen fortsatt er sjuk og hoster hue av seg.
Dronningen! Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2007 Det er deilig med sånne dager..... Hva skjedde i går? Hosting er undervurdert, tenk deg alle omtanke og kos man får:o)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Fjasa fra morra til kveld - inkl øl, frokost, shopping, vin, varmgått bankkort, digre poser, store utspill og mye moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå