Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Nærmer meg 14 fullgåtte uker, men føler magen står mere ut enn vanlig. Helst fra navlen og ned. Jeg kjenner ikke livmora (vet ikke helt hvor eller hvordan) og magen som buler er ganske myk. Er litt usikker på om jeg kan gå med stramme topper nå, for jeg føler jeg ser litt feit ut. Er jeg det, eller kan jeg "skylde" på gravidmage selv om jeg er kommet så kort? Når fikk du mage?
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 1 gang i uke 19-20, nå i uke 9.
ballblom Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Heihei! Jeg er 14+2 og har akkurat sånn mage som deg høres det ut som. Fra navlen og ned har jeg fått en kul, og føler meg egentlig mest tykk.. men det er faktisk babyen som presser alt utover, slik at vi får kul på magen :-) Var hos legen idag, og hun viste meg hvor høyt livmoren lå-kanten er kun noen få cm nedenfor navlen :-) Har funnet meg til rette med at det er en tidlig gravidmage, så jeg går med trange gensere og "viser" magen nå :-) Synd du også skal glede deg over kulen! Utrolig moro å vise venninner at den har vokst!
mamma sin kompis Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Har hvert meget oppblåst siden uke 6, men nå i uke 12 så kan det vises ja. Sånn som deres, men meget slapp. Mest feit Gleder meg til den blir fast og fin. Men kan se at jeg er gravid når jeg går med stramtopp;)
ballblom Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Akkurat sånn er min og :-) De som ikke vet at vi er gravide syns sikkert vi ser litt småfeite ut, men det får så være - magen skal vises ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Litt rundt uke 14/15, så har det gått veldig sakte og gradvis. Nå er det mage, men ikke gravidkul, bare avrundet. Ser iallefall sånn ut fra der jeg er, kanskje de ser annerledes ut for andre som ser meg fra en annen vinkel...
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har litt av en kul og er bare 12 uker på vei. Føler liksom jeg må skjule den litt til for det er ikke helt offisielt for omgivelsene enda! Veldig gøy slevsagt, men skal iallefall gjemme den frem til etter UL på onsdag!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Hei, Jeg er 19 fullgåtte uker på mandag. Har først nå begynt å få en liten kul på magen.. Har vel kjent livmora i 2-3 uker nå .. Gleder meg til magen kommer skikkelig.. så heeele verden kan se vår stolthet ;o) God helg, klem DD
lille_mille Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 begynte ikke å få synelig mage før uke 18-19, men merka at den blei rundere uten at noen kunne se det utenpå
OhMyGod!!! Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 er 18+5 nå, å magen kom tydelig fram i uke 16-17. er ikke rund mammakul forsåvidt enno da, men den er tyyydelig gravid ja, ingen tvil. så jeg koser meg å viser den fram jeg
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 har hatt mage en stund, men nå i uke 17 er 18 nå kom den skikkelig nå ser fremmende på den også.
Cilipili Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 Er andregangsfødende, og fikk mage i uke 10. Nå er jeg i uke 14 og ser ut slik jeg gjorde når jeg var seks mnd på vei sist. Litt stressa over det, men har hørt at det er normalt..
annethe Skrevet 15. desember 2007 #13 Skrevet 15. desember 2007 Min kom skikkelig i uke 20. Plutselig var den der. Den SYNES nå!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Er førstegangs og har ikke kunnet bruke mine vanlige bukser siden uke 8, er nå i uke 17 og magen er iferd med å synes ganske så godt. Den kom uke 14/15 men da følte jeg meg mest tjukk (og gjør det litt fortsatt). Er som andre sier her babyen som presser det lille flesket jeg har utover så magen er ikke helt rund enda.. Men nå ser andre helt tydelig at jeg er gravid ja! Gleder meg til rund mage så jeg føler meg mer vel i trange topper. Har kjøpt en del tunikaer og andre vide så lenge for å føle meg mer vel.. Hehe.. men det er HELT tydelig mage. og kjenner også liv (startet forrige uke såvidt innimellom). Dette er rart ass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå