"gullet" Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 hjelp, endelig er tiden kommet, jeg er kjempenervøs, vet ikke helt hvorfor, skal nedpå st.olav og skrives inn, skal ta KS på mandagen... endelig får vi babyen vår :-) Masse føleleser som raser gjennom kroppen nå kjenner jeg
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Så spennende da!!!!!!!!!!!!! skjønner godt at du har masse rare følelser nå.... selv skal jeg på ekstra vekstkontroll i morgen,siden han har flatet litt ut i vekstkurven sin,så jeg kan bli satt igang i morgen, hvis legen finner ut at det er best for den lille. Jeg er 40+0 i morgen så det blir ganske nær terminen i tilfelle....
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Veldig spennende! Masse lykke til, både med KS og med lille babyen!
"gullet" Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Tusen takk, veldig lettet nå som vi har vært der og alt r veldig endelig, kl 09.30 sånn ca på mandagen blir jeg trebarnsmor :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Åh.. Så spennende da du!! Du må ha masse lykke til. blir nok en helg full av forventninger dette skjønner jeg.
"gullet" Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2007 Ja ikke snakk :-) vi har jo visst d i 9 uker snart nå at d skal bli på mandagen, men i dag ble alt så utrolig endelig og virkelig... prøver så godt jeg kan å gjøre noe hjemme her, men blir bare så jeg surrer rundt meg selv :-) Så nå får han ikke finne på og komme i løpet av helga :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå