har fått lita pia Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 når begynte dere med det..eller når tenke dere å begynne med den?? mi snuppa er snart 6 mnd..har litt lyst å begynne nå, så kan hun sitte litt under julemiddagen..hørt 10 min i slengen???hun sitter veldig stødig på fanget i hvertfal...
Mammapudding Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Den stolen jeg har står det at det er fra 6 mnd på, den har pute og seller..Så om hun sitter stødig og ser ut som hun har det behagelig så er det vel ikke noe i veien for at hun sitter en liten stund:)
har fått lita pia Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 har sånn ekstra ryggstøtte på min stol..det er bare en uke til hun er 6 mnd..så da bagynner jeg i dag da;)hadde vært så kos å ha henne ved bordet under julemiddagen;) tenkte hun skulle få frukt;)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hei Vi har ikke hatt vippestol så vi begynte å bruke tripp-trapp stolen med bøyle og innlegg da han var 6mnd og skulle ha mat. Han sitter ikke helt støtt enda (er 7mnd) men jeg støtter med litt håndklær så går det fint. Det blir jo ikke så lenge av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå