Gå til innhold

ÅÅåh, den barnehagen altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringer meg opp nå og sier at elias er syk og måhentes. Han var ikke slik i mårrest sier jeg. Nei, men han er sliten. javell, jeg henter hani ett tiden når je kommer til byen da(holder på åpakke til vi drar på julebord i kveld) helt greit sier hun

men så legger hun til at han har vært slikt i hele uka, menjeg har ikke merket noe her hjemme sier jeg.....

de har flere ganger vurdert å sende han hjem, sier hun....

''ja hvorfor har dere ikke gjort det da?'' spør jeg.....fikk ikke noe svar....

så kommer hun med at han har lange dager i barnehagen, og vi må nesten vurdere om han skal være der full tid.

men jeg har ikke mulighet til noe annet. jeg går skole fra 8-hall fire og samboer på jobb fra 8-4.....greit, han har lange dager, men de i barnehagen nekter å la han sove to lurer i løpet av dagen. om så er, så legg han etter to måltidet når han begynner å bli trøtt. Han sovner jo uansett i bilen på vei hjem, så da kan han jo sove i to tideni barnehagen også!

måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil de ikke ha ham der fulltid? Ta det opp med leder av bhg:)

Skrevet

De sier det er for lange dager for hani barnehagen!

greit, det er det, men de kan jo legge han. jeg har sagt det at uansett om han legger seg en halvtime klokka seks fordi han er trøtt så legger han seg fint igjen når klokka er halv åtte....gjør ingen ting at han sover ekstra i barnehagen, men de hører jo ikke etter!*sukk*

Skrevet

Men det er det jo ikke de som bestemmer så lenge dere har full plass!

Syns du burde ta det opp med leder om de hele tiden mener han skal gå mindre der. Evt be om at de gjør det du foreslår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...