Gå til innhold

reise til syden??


leamam

Anbefalte innlegg

HEI!

 

Vi har termin ca 10august og har et barn som blir 4 til våren. Det vi tenkte at det ikke blir så mye ferie på oss i år..men tenkte da at det kunne vært deilig med en syden ferie i slutten av april/begynnelsen av mai. Er jo da 5-6 måneder på vei. Er det noen som har erfaring med det og reise på fly og være i varmen?

 

Klem fra leamam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyging går helt fint inntil de siste mnd. Sjekk med flyselskapet at de tillatter at du flyr når du er såpass langt på vei - policy varierer fra selskap til selskap.

 

Vedr sole og varme utøver man bare forsikrighet så ikke babisen blir overopphetet. Unngår å ha magen i direkte sol i timer av gangen etc....

 

Mange har nok gjort det før dere, så det går nok fint :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også til syden,hvis det passer med skolen.

Tenker det kommer til å gå bra,men vi skal nok dra litt tidligere.

Rundt 4 mnd tenker jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tenkt oss til syden ca i april. Har termin 5 august, så det blir ikke mye sommerferie og reising på oss. Har en jente som fyller to år i januar. Da jeg var gravid med henne tok vi oss en tosom ferie til Kreta. Det gikk kjempe fint, og var såååå deilig!! Da var jeg seks mnd på vei. Jeg passet på å drikke nok vann, og skåne magen min fra den sterkeste solen. Det var veldig varmt da vi var på Kreta, og solen stekte, så jeg la en sarong over magen da vi lå på stranden.

Ellers er det viktig å bevege seg på flyet, enten gå litt rundt. El du kan rulle på føttene mens du sitter. Ha gjerne støttestrømper på under flyturen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...