Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er i uke 14 og har nå begynt å få en brun stripe på magen, den er forholdsvis svak ennå. får dere andre det også? Når kom den hos dere?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 20+1 enda ikke fått
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har så vidt begynt å få, er 13+3. Men har forstått det slik at alle ikke får det. Og at det er en slags pigmentflekk?!
isprinsessan Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er i uke 17 og har ennå ikke fått den, men har fått ökt hårvekst.. (på magen altså...hehe..)..Fler som har fått det? Vet det er vanlig, men kan ikke huske at jeg fikk så mye med nr.1 for fire år siden. Og til deg HI, jeg husker ikke når jeg fikk den stripa med min nr.1.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 små søte svarte hår hehe ..ikke mye men en strek:P litt sånn..et her og et der. så da tok jeg voksen:P
Galskapens overhode Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 i uke 30 nå, og har de siste par ukene fått streken over hele magen.. Hadde ikke noe osm helst antydning til strek med første..
BlåklokkaVest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg fikk min strek omtrent på samme tid. Min fortsatte over navlen utover i svangerskapet, og rakk nesten helt opp til BH'en! :-)
isprinsessan Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 He he, ja om de er svarte forstår jeg at du tok voksen....hehe.. Jeg er så lys så mine er forelöpig lyse de og. Men de er lange...hehe også vokser de langs der som streken skal väre:-) Lykke til videre da.-)
HelenFlores Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Ville bar si til deg som tok voksen at det er absolutt ikke anbefalt for da blir det visst bare mer, om man lar det være så forsvinner det igjen etter fødselen:) Er nok en grunn til at det kommer. Jeg har fått masse svarte hår på hele nederste del av magen men det vil jeg heller leve med i fire måneder til enn resten av livet;) Bare ett lite tips...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er 26+4 å har ennå ikje fått den brune streken... men tru det e forskjellig fra person te person..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå