Brillemamma Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ikm(tror jeg iallefall...) 2.juledag... Fikk positiv el test på onsdag, og igår..Så nå er jeg spent på om vi har klart det..skal gjøre ett forsøk idag også da.. Er i 2.pp etter ma... Er sååå lenge å vente synest jeg...Men regner med denne siste uken før jul flyr avgårde!!
nn86 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 hei hei! jeg har ikm på julaften. dagene går så sakteeee.. Gleder meg til å ta test. klarer nok ikke vente å se om den kommer da, så skal nok teste før:) Lykke til!!
madisen Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har IKM 1. juledag sånn ca. Litt usikker på syklus etter sa, tester ikke el. satser på reglemessig kos :-)) og at naturen går sin gang. Det hadde vært litt av en julegave og en fantastisk grunn til å feire et ekstra nytt og spennende år. Tvi tvi til oss alle.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hei og hopp;) Har også IKM 26.12. Håper og håper:) Dette er vår 14pp.Forrige gang "satt" den etter 9pp så jeg begynner å bli utålmodig...for å si det mildt..Hadde vært en deilig start på et nytt år med en liten i magen:) Lykke til alle sammen !! Ha en riktig fredfull og stressfri jul:
Lillegrønn Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Har ikm 1. juledag. Har bare hatt 2 pp, så tørr ikke være for optimistisk. Hadde vært en veldig fin julegave. Ellers litt slitsomt å prøve å bli gravid nå i juletider uten at noen får mistanke. Må stadig prøve å finne på gode unnskyldninger for å ikke drikke gløgg med rødvin osv. Vil jo helst ikke involvere alle i prosjektet enda...
Pysjen Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ikm lille julaften. Håper det blir verdens beste julegave i år med 2 streker;-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 brukte 2 år på nr.1 har nå brukt 1 år på nr.2. Har IKM den 28.des, 3 dager før jeg egentlig skulle hatt termin i år
nn86 Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Lykke til damer!! Har sendt ønskeliste til nissen, lagt ved kopi: "kjære snille gode julenissen! Vær så snill og gi oss alle på BIM en baby til jul! Vi trenger det!! Du vil vel at alle skal være glade når du kommer på natta:) På forhånd takk"
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 jeg har ikm 23. lille julaften:-) håper og håper, men litt redd også, venter på gentester, som kan inneholde kromoson feil som gjør at jeg mister , 4 sa, en i uke 16..., så føler jeg gambler litt:-) men vil så gjerne----
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har IKM julaften. Skal jobbe den kvelden, så jeg tester sikkert lillejulaften. Vi bommet litt på dagene denne mnd så håpet er vel ikke av de største, men. Hvem vet?!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror jeg har ikm julaften eller 1.juledag...litt usikker siden dette er første mens-periode etter fødsel! Så ikke sikkert syklusen er i synk som før enda, men har jo ikke noe annet å gå ut i fra enda. Har ikke tatt noen el-tester, og temper ikke, men jeg kjente eggløsningen veldig godt forrige måned, og det føles som det er el på gang nå også
akicha Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 Jeg venter TR 1. juledag. Kommer garantert til å teste før. Denne gangen har jeg bare 3. billigetester igjen, og har helt bevisst unngått å bestille flere rett og slett fordi jeg da vet jeg hadde begynt å teste alt-ALTfor tidlig... Jeg skal teste ca på 10. dagen etter EL og 12. dagen og 14. (1. juledag). Det er planen min. Lurer på om jeg skal kjøpe en CB digital bare for å ha liggende. Jeg tror jeg vil trenge en ekstra bekreftelse den dagen jeg får en positiv test. Kommer aldri til å stole bare på en test :-s Tida går utrolig sakte, men jeg merker at denne gangen går tida litt fortere enn vanlig. Jeg har rett og slett ikke så mye tid til å tenke på dette! Godt er det! Denne gangen tror jeg vi har klart å time det ganske godt hvertfall- så vi er ekstra spente denne gangen (visste vi bomma litt sist...)! Det blir en spennende førjul og jul for oss hvertfall :-)
*Lissi* Skrevet 15. desember 2007 #13 Skrevet 15. desember 2007 IKM 20.desember. Kommer ikke til å teste før 21. om ikke tanta dukker op. Spennende dette!
2 søte små gutter Skrevet 15. desember 2007 #14 Skrevet 15. desember 2007 Har ikm ca. på julaften, og en positiv test hadde vært en fantastisk julegave etter prøving siden i mai....
v.l.n Skrevet 16. desember 2007 #15 Skrevet 16. desember 2007 jeg og har ikm julaften , tenk så fantastisk det hadde vært å få positiv test da. var å handla tester i går.
englevill Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 Har ikm 27.12. Da er vi på tur til utlandet, og jeg kommer garantert til å ha med test i kofferten. Jeg leser stadig om disse billig-testene. Noen som har erfaring med det? Gikk to uker over ikm sist og brukte en formue på clearblue (var 1. pp, så var ekstra spent da) Men er det noen som har noen tips eller no info om disse billig-testene?
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 sist gang testa jeg pos på cb og neg samme urin på en billigtest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå